lorreboy Geplaatst April 7, 2009 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/07/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst April 7, 2009 Kan iemand me helpen: als ik een film brand met ondertiteling loopt de ondertiteling altijd zo'n 3 seconden achter. dit is echter zeer ambetant omdat je zo de tekst nog maar leest wat enkele gesproken zinnen eerder al verteld werden. wat kan ik hieraan doen? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
martijn1 Geplaatst April 7, 2009 Bijdragen: 1802 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/03/09 Status: Offline Actief: November 24, 2012 Leeftijd: 34 Delen Geplaatst April 7, 2009 je kan natuurlijk een nl subs film downloaden of je kan een avi+srt bestand bij elkaar zetten ondertitelings hier je kan ook subtitle workshop hopelijk lukt het anders niet zeg het maar Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.8k
Cédric. Geplaatst April 7, 2009 Bijdragen: 1626 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/07/08 Status: Offline Actief: September 10, 2012 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst April 7, 2009 Het is best voordat je brand altijd nog is te checken of je film en de ondertitteling goed loopt. Is het de juiste ondertitteling voor je film ? Want meestal heb je veel keuze... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.6k
Heisenberg Geplaatst April 7, 2009 Bijdragen: 5918 Waardering: 109 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/15/08 Status: Offline Actief: Juni 21, 2021 Delen Geplaatst April 7, 2009 Of volg deze handleiding: http://www.weethet.nl/dutch/video_syncsubtitles.php Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 109 5.9k
lorreboy Geplaatst April 11, 2009 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/07/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst April 11, 2009 Bedankt voor jullie hulp. nu lukt alles en loopt het hoe het moet lopen via via ben ik ook te weten gekomen dat je je ondertitels kan aanpassen aan je film via het programma: subsync. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie