ventionz Geplaatst Februari 7, 2006 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/28/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Februari 7, 2006 Kan iemand mij een invite verzorgen voor torrentit.com. je mag em mailen naar lelijke.aap[at]gmail[dot]com alvast bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
Gast Tijn Geplaatst Februari 7, 2006 Delen Geplaatst Februari 7, 2006 Verstuurd Invite Sent! Your invite has been sent to lelijke.aap[aappepik]gmail.com. If this user does not accept your invitation with a few days the invite will become void and you will have your invite re-enabled. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast darkne0n Geplaatst Februari 7, 2006 Delen Geplaatst Februari 7, 2006 Tijn schreef: Verstuurd Invite Sent! Your invite has been sent to lelijke.aap[aappepik]gmail.com. If this user does not accept your invitation with a few days the invite will become void and you will have your invite re-enabled. lol tijn, hij deed zun mail zo zodat ze hem niet kunne opspore via het @-teketnje. dat had duken gezegt. en dan doe juh per ongeluk van has been send met zun adres. lol tis maar dat je ut weet :laugh: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Tijn Geplaatst Februari 7, 2006 Delen Geplaatst Februari 7, 2006 en veranderd, thanks voor de reminder Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast tom6309 Geplaatst Februari 7, 2006 Delen Geplaatst Februari 7, 2006 kan je mij ook toevoegen? tom[dot]biersteker[at]hotmail[dot]com Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
ventionz Geplaatst Februari 7, 2006 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/28/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Februari 7, 2006 harstikke bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
Gast Tijn Geplaatst Februari 7, 2006 Delen Geplaatst Februari 7, 2006 tom6309 schreef: kan je mij ook toevoegen? tom[dot]biersteker[at]hotmail[dot]com ze zijn atm op, kweet niet hoe ik aan nieuwe moet komen, ik ga er ff achteraan. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast tom6309 Geplaatst Februari 7, 2006 Delen Geplaatst Februari 7, 2006 ok bedankt. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Tijn Geplaatst Februari 7, 2006 Delen Geplaatst Februari 7, 2006 Net ff contact met een mod daaro gehad en die vertelde me dat je hem dan een officiele pm moet sturen en dan kijkt hij of de mensen die ik heb uitgenodigd goed zijn geweest voor de community (goede ratio) aan de hand daarvan krijg ej nieuwe invites, maar omdat de eerste persoon die ik heb geinvite een ratio van 0.337 heeft en die persoon die ik net geinvite heb een ratio van 0.000 heeft kan het nog wel ff duren voordat ik nieuwe invites heb :ermm: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast tom6309 Geplaatst Februari 8, 2006 Delen Geplaatst Februari 8, 2006 tsja, maakt nie uit joh, komt wel een keer. T heeft geen haast. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie