Gast darkne0n Geplaatst Februari 7, 2006 Delen Geplaatst Februari 7, 2006 Ik heb bf2 gekocht, en een 1 week later ook de uitbreiding omdat het spel me wel beviel. Ik wilde eerst al die patch van bf2 downloaden en installeren. maar er staat tijdens het installeren patch failed. Ik heb op internet gezocht naar antwoorden, maar het lukt me nog steeds niet. Dus daarom dacht ik, ik laat deze patch wel lopen, ik heb er toch geen last van. Nu heb ik dus net bf2 special forces gekocht, de uitbreiding. En tijdens die installatie begint ie dus meteen met patchen, en bij mij lukt het niet. Er staat patching failed...Er schijnen meerdere mensen te zijn. Maar ik kan nergens een oplossing. Dus ik denk, misschien weten jullie wat. greet, ne0n Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst Februari 7, 2006 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25024 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: November 13 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Februari 7, 2006 BF2 patches zuigen idd. uninstall de game. Herstart de PC Install de game. Herstart de PC Start de game. Exit de game. download update install update herstart de pc start game.. Zou de oplossing moeten zijn :side: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast darkne0n Geplaatst Februari 7, 2006 Delen Geplaatst Februari 7, 2006 ik ben nu daarmee bezig. maar,, ik kan dus niet special forces spelen omdat: in het begin van de installatie die patch al gevraagt wordt en er staat dus patching failed. En dan druk ik op oke, en dan stopt de hele installatie. Dus dan is die add-on nog nii geinstalleerd en dat kan dus dan ook niet totdat die patch lukt :pinch: mja, ben nu bezig met jouw raad duken, ik meld zometeen ff of het gewerkt heeft! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast darkne0n Geplaatst Februari 7, 2006 Delen Geplaatst Februari 7, 2006 Nee, niet gelukt %$*&)(&*() Dus nu kan ik ook niet bf2 special forces installeren :sick: ( wel bedankt duken ) als iemand iets anders weet, wil ik het graag hore Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie