zhellie Geplaatst April 4, 2009 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/25/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst April 4, 2009 hallo, Ik download al een tijdje mijn films met bittorrent en mijn films gaan na het downloaden in een map in ''mijn documenten''. Alleen elke keer als ik die map aanklik krijg ik een foutmeldingen: explorer.exe en als ik op meer informatie klik zie ik dat de modename: fun_avcodec.dll is? Wat kan ik doen om geen foutmelding meer te krijgen? ps: ik las ergens dat het ook iets met samsung pc studio te maken kan hebben en die staat inderdaad ook op mijn computer maar ik kan het niet verwijderen want ik gebruik het best vaak.. Alvast bedankt! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
Gast angel_creek Geplaatst April 10, 2009 Delen Geplaatst April 10, 2009 Download k-lite-mega-codec-pack, misschien helpt dat. Als je het op google intikt vind je het wel Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie