Pitfire8 Geplaatst April 1, 2009 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/07/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst April 1, 2009 Hallo, Ik heb sinds korte tijd de samsung d900i ;D Nu heb ik er met bleutooth een paar liedjes opgezet, maar terwijl ik een van die liedjes erop aan het zetten was zette ik perongeluk bleutooth uit Nu stond er gewoon dat het niet voltooid was op mijn computer en er staat ook niets op mijn telefoon, maar ik heb toch wat gevonden waar ik wel wat meer over wil weten ??? Er staat namelijk geen liedje op mijn telefoon, maar bij geheugenstatus is het aantal mb van het liedje er wel afgegaan. Weet iemand hoe ik dit onvoltooide liedje dat ik niet kan beluisteren en niet kan verwijderen toch kan verwijderen? Want ik heb maar 70mb geheugen op mijn telefoon :-[ en het liedje was 10 mb, en dat is er nu wel af :redface: Alsvast bedankt ;D Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
Releases Geplaatst April 1, 2009 Bijdragen: 2097 Waardering: 74 Prestatiepunten: 575 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/08/09 Status: Offline Actief: December 2, 2022 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst April 1, 2009 Opnieuw proberen erop te zetten, wellicht dat die dan aangeeft dat het er dubbel opstaat of gewoon wil overschrijven. Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 74 2.1k
Heisenberg Geplaatst April 2, 2009 Bijdragen: 5918 Waardering: 109 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/15/08 Status: Offline Actief: Juni 21, 2021 Delen Geplaatst April 2, 2009 Of aan je PC aansluiten en dan het apparaat formatteren, dan is alles weer van af. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 109 5.9k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie