xxlbuk Geplaatst April 1, 2009 Bijdragen: 149 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/16/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Delen Geplaatst April 1, 2009 Ik heb een probleem, dat nog niemand heeft kunnen oplossen. Ik download van een private tracker, torrentbytes en bitsoup. Omdat daar ratio belangrijk is moet je uploaden. dit gaat bij redelijk snel, met geluk 8 a 9 mb p/s. maar hij schrijft mn geuploade GB niet bij. ik doe wel elke keer voordat ik utorrent afsluit de trackers updaten, maar als hij snel aan het uploaden is dat staat er altijd dat de tracker offline is. als een torrent langzaam upload dan is de tracker vaak gewoon online. het gebeurd dus ook dat ik meerdere torrents upload voor dezelfde tracker, en dat sommige op offline staan en sommige op online... heeft iemand een idee wat het kan zijn? Mvg Buk Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 149
kaasbroodje Geplaatst April 1, 2009 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst April 1, 2009 heb je al utorrent 1,6 al geprobeerd ??? is wel is waar een oudere versie van utorrent maar wel 1 van de beste. had dit probleem namelijk zelf ook tot dat ik wee overstapte op utorrent 1,6 http://www.oldversion.com/download_uTorrent_1.6.html Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
xxlbuk Geplaatst April 1, 2009 Bijdragen: 149 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/16/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Auteur Delen Geplaatst April 1, 2009 bedankt, ik zal het eens proberen:) Post Merge: april 02, 2009, 09:01:00 am Ik merk niet zo heel veel verschil, behalve dat ik bij lange na niet meer zo snel upload(wel opgelet op het aantal leechers) 500 kb was max, terwijl ik ook wel eens 9 mb heb kunnen verkrijgen.. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 149
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie