jane27176 Geplaatst April 1, 2009 Bijdragen: 98 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/27/09 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 48 Delen Geplaatst April 1, 2009 Ben sinds van de week 'druk' bezig met cd's te downloaden van Mininova en Piratbay. Alles gaat goed. Heb sommige gister op cd gebrand, maar de helft doet het niet in de stereo (maar wel gewoon op m'n laptop..) en andere doen het weer wel. Hoe kan dit? Heb ik dan verkeerde bestanden gedownload? Ligt het aan de site, sommige cd's van mininova, andere van Piratbay? (weet niet meer welke ik van welke site heb gehaald) Ze zien er allemaal hetzelfde uit... :-\ Bij eigenschappen staat er bij bestandstype; Geluid met MP-3 indeling (MP3). Ik wil niks verder met mp3 bestandjes doen, wil alleen m'n muziek op cd's hebben om te luisteren. Wie weet waar dit aan kan liggen? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 98
movado Geplaatst April 1, 2009 Bijdragen: 314 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/27/09 Status: Offline Actief: September 13, 2015 Leeftijd: 51 Delen Geplaatst April 1, 2009 Bij mijn stereo is het zo dat ik gedownloade muziek echt als audio cd moet branden (niet als mp3) omdat de stereo mp3 niet herkent. Wat dan de reden is dat sommigen het wel doen en anderen niet, zou ik zo niet weten. Zijn van beide cd's de bestandtypes hetzelfde? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 314
jane27176 Geplaatst April 1, 2009 Bijdragen: 98 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/27/09 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 48 Auteur Delen Geplaatst April 1, 2009 Het zijn dezelfde cd's, uit het zelfde pakje... :-\ en bij eigenschappen staat (naar mijn idee) het bestandstype hetzelfde... Buiten dat zou ik niet eens weten hoe ik MP3 moet branden... ??? Ik zit altijd alleen maar in de auto, dus heb aan cd's genoeg... Hoe bedoel je ik loop achter... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 98
Releases Geplaatst April 1, 2009 Bijdragen: 2097 Waardering: 74 Prestatiepunten: 575 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/08/09 Status: Offline Actief: December 2, 2022 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst April 1, 2009 Dan kan dit wellicht komen door brakke cd's of een brakke cd brander. Brand je altijd op de snelste stand? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 74 2.1k
jane27176 Geplaatst April 3, 2009 Bijdragen: 98 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/27/09 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 48 Auteur Delen Geplaatst April 3, 2009 Ik denk idd dat ik 'm heb. Wat Movado al zei, heb op 2 verschillende manieren gebrand. Waarschijnlijk is 1 v/d 2 niet de juiste manier. Ga het even uitproberen! Thanx Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 98
jane27176 Geplaatst Juni 19, 2009 Bijdragen: 98 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/27/09 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 48 Auteur Delen Geplaatst Juni 19, 2009 Ik heb nog steeds dit probleem. Ik begrijp echt niet hoe dit kan. Ik brand alles via Windows mediaplayer. Moet wel zeggen dat ie dit (meestal) super snel doet! Dat verbaasd me wel. De ene doet het wel in m'n auto, de andere niet. Hoe weet ik dan of ik mp3 heb gebrand? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 98
movado Geplaatst Juni 19, 2009 Bijdragen: 314 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/27/09 Status: Offline Actief: September 13, 2015 Leeftijd: 51 Delen Geplaatst Juni 19, 2009 Ik ken Windows Mediaplayer niet qua branden, maar een goede indicatie geeft meestal het aantal liedjes dat op de CD gebrand zijn. Kun je dat eens checken? En in de computer doet 'ie het wel? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 314
filkill Geplaatst Juni 20, 2009 Bijdragen: 275 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/07/08 Status: Offline Actief: Januari 4, 2018 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Juni 20, 2009 Ik brandde vroeger ook mijn cd's met windows media player. nu gebruik ik nero (veel beter) 1) Stop een lege cd in je pc 2) Ga via deze computer naar de lege cd 3) kopieer alle liedjes die je wilt branden op de cd naar de lege cd in deze computer 4) Klik links op "Deze bestanden op cd zetten" 5) Kies een naam voor je cd 6) Kies dan voor dat je cd in alle cd-spelers kunt afspelen. 7) Nu krijg je normaal windows mediaplayer Zet nu je liedjes in de volgorde die je zelf wilt 9) Klik nu op branden en waarschijnlijk zal de cd het in je stereo wel doen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 275
jane27176 Geplaatst Juni 20, 2009 Bijdragen: 98 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/27/09 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 48 Auteur Delen Geplaatst Juni 20, 2009 Ja, Ãn m'n computer doet ie 't wel.... :-[ Oké, dank je wel voor je beschrijving, dan probeer ik 't wel met Nero, want zo schiet 't ook niet op, zonde van al die gebrande cd's! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 98
filkill Geplaatst Juni 20, 2009 Bijdragen: 275 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/07/08 Status: Offline Actief: Januari 4, 2018 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Juni 20, 2009 Al die cd's die niet werken in je stereo zijn als mp3 gebrand. En niet alle cd-spelers kunnen mp3 afspelen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 275
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie