Gast GlennB128 Geplaatst Februari 6, 2006 Delen Geplaatst Februari 6, 2006 hallo welk is nog een gemakkelijk, gratis en fijn programma om dvd cover mee te maken? greets Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ocram Geplaatst Februari 6, 2006 Delen Geplaatst Februari 6, 2006 met nero express kun je ze op maat maken en op www.cdcovers.cc kun je ze downloaden. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast GlennB128 Geplaatst Februari 6, 2006 Delen Geplaatst Februari 6, 2006 jamaar om ze zelf te maken voor het geval ze niet op www.cdcovers.cc staan ken je daar misschien een programmatje voor? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ocram Geplaatst Februari 6, 2006 Delen Geplaatst Februari 6, 2006 nee daar ken ik niets voor, dat komt omdat ik ze altijd van internet afhaal . je zou met een foto programma (adobe photoshop, ect.) een plaatje en tekst kunnen maken en dan in nero cover designer plakken dan moet het ook al lukken. waarschijnlijk zijn er ook veel andere manieren (maar die ken ik niet :pinch: ) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie