Spring naar bijdragen

pc sluit af


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  438
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  08-11-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

hey..

sinds kort sluit mijn pc op willekeurig momenten af :s -.- als ik daarna weer op de aan-knop duw dan gaat hij niet meer aan... de enige manier om hem weer op te starten is om de stroomkabel er een minuutje uit te trekken en dan er weer in te steken. ik heb niks speciaals gedaan dus ik zou niet weten waar het aan ligt..? geeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? :'(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 438
  • Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  2.097
  • Waardering:   74
  • Prestatiepunten:  575
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  08-03-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Dit soort symptomen komen vaak voor bij PC's die te warm worden, doe je kast is open en voel even op de koelribben of die extreem heet worden, en of dat er erg veel stof aanwezig is.

Je zou hem langs een PC-boer kunnen brengen en door hun een diagnose kunnen laten stellen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 74
  • 2,1k

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

De kans is inderdaad nogal groot dat één van je componenten te heet wordt, dat probleem speelt zich voornamelijk bij de processor af. Het zou kunnen dat de fan van de CPU koeler niet of niet goed draait (kapot, stof) of de koeler niet goed op de CPU vast zit, doordat je de pc hebt verplaatst of doordat dat altijd al zo was. Loop even na of je CPU koeler nog aanwezig is en of hij goed vast zit, druk/schroef hem desnoods even aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  438
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  08-11-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

oke, dankjewel ;D mijn pc staat de laatste tijd een beetje in de zon dus, tnx O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 438

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  8 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...