Gast deadninja0 Geplaatst Februari 9, 2006 Delen Geplaatst Februari 9, 2006 kan iemand mij alsjeblieft helpen ik ben hier al sinds maandag mee bezig en er nog steeds niet uit:( :evil: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast deadninja0 Geplaatst Februari 9, 2006 Delen Geplaatst Februari 9, 2006 kan er alsjeblieft iemand reageren??? *edit: sorry, ik zal niet meer zo ongeduldig zijn :blush: :blush: :blush: :blush: :blush: *2e edit: ik heb denk ik gister iets niet goed gedaan... (niet het goede bronbestand geopend: de originele film i.p.v. de frameserver) ik ben het nu nog een keer en dan wel goed aan het proberen. Als het werkt zal ik niet meer zeuren :blush: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast tom6309 Geplaatst Februari 9, 2006 Delen Geplaatst Februari 9, 2006 ik sta op het punt iemand te vragen om dit topic te sluiten. Wacht op antwoord. Komt dat er niet, dan weet niemand het. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst Februari 10, 2006 Bijdragen: 26218 Waardering: 2934 Prestatiepunten: 25053 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Maart 27 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Februari 10, 2006 Download een versie met ondertiteling anders. Blijkbaar gaat het niet helemaal goed bij jou. Speel anders de film af met VLCplayer. (handleiding te vinden in \"na het downloaden\" Of huur de film Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast deadninja0 Geplaatst Februari 10, 2006 Delen Geplaatst Februari 10, 2006 JAA!!!!!!! HET IS GELUKT:) moet ik nog iets speciaals doen ( het is een mpg bestand) om hem op dvd te zetteN? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie