Gast Hazara Geplaatst Februari 6, 2006 Delen Geplaatst Februari 6, 2006 Hey k kom af en toe niet op MSN als k dan naar het volgende ga extra opties verbindingen: Je hebt momenteel GEEN verbinding met het NET. messenger service Je hebt via een kabelnetwerk verbinding met internet verbonden weet iemand wat de oorzaak hiervan is (af ligt het aan mijn internet provider?) wat kan k hier tegen doen? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ImpY Geplaatst Februari 6, 2006 Delen Geplaatst Februari 6, 2006 ik heb ook regelmatig dat msn me nie aan kan melden of dat ik ineens afgemeld word meerdere vrienden van me hebben het allemaal andere providers ik denk dat het probleem bij msn zelf ligt. meeste mensen downloaden ook gelijk de beta versies :S da moek al helemaal nix van hebben ben nu over gestapt op trillian bevalt me prima nooit geen gezeik mee Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie