Spring naar bijdragen

probleem iso na uitpakken rars

Gast henkie10

Aanbevolen reactie

Ik heb rar bestanden gedownload met bittorrent. Deze bevatten samen 1 iso bestand. Als ik deze uitpak met winrar krijg ik 1 iso bestand. Maar als ik deze vervolgens wil openen dan werkt deze niet. Ik heb verder nooit problemen met iso\'s maar als ik ze als rar bestanden hebt gedownload en ze heb uitgepakt gaat het steeds fout en zegt mijn pc dat de iso beschadigd is. Ik heb dit al met 3 verschillende iso\'s meegemaakt. De RAR-bestanden bestaan uit .r00 t/m .r20 en een .rar bestand. Wat doe ik fout?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
  • Reacties 5
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Populaire dagen

dat is denk ik de vraag niet, ik heb nu precies hetzelfde gehad, ben stapjes verder gekomen:

uitgepakt met winrar, iso daaruit, die uitgepakt met isobuster, installatieproggie gevolgd, nou doet het programma het wel, maar als ik begin met bijvoorbeeld een onderdeel verspringen (en elk ander onderdeel) -t is trouwes Athene 2004- dan lijkt het spel vast te lopen, publiek fotografeert nog wel, lopers van andere onderdelen komen voorbij, tijdswaarneming doet het, maar het lijkt wel of hij niet van zijn laadscherm af kan komen. Heeft iemand dit gehad?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

tom6309 schreef:

dat is denk ik de vraag niet, ik heb nu precies hetzelfde gehad, ben stapjes verder gekomen:

uitgepakt met winrar, iso daaruit, die uitgepakt met isobuster,

waarom zou je een iso uitpakken een iso is net zoiets als een image die kan je zo weg branden op cd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

Impy ik heb de iso al uitgepakt met r00. en dan pakt hij de rest vanzelf. Maar als ik hem heb gebrand zegt mijn pc dat hij beschadigd is. en in isobuster ook :S

En dat probleem heb ik ook met de andere 2 iso\'s die uit meerdere rar-bestanden vandaan komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  2 leden zijn actief

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...