danger2005 Geplaatst Maart 31, 2009 Bijdragen: 20 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/23/09 Status: Offline Actief: Oktober 2, 2017 Delen Geplaatst Maart 31, 2009 Hallo,ben vergeten om mij eerst voor te stellen.Ben een vrouw, 48 jaar en kom uit brabant.Ben hier regelmatig te vinden voor probleempjes die ik heb met mijn pc(downloaden en branden van films)Soms vind ik de oplossing al snel en anders ga ik gewoon door met zoeken.Vind dit een prima site,heel duidelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 20
babel55 Geplaatst Maart 31, 2009 Bijdragen: 18 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/29/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Maart 31, 2009 Je mag natuurlijk ook altijd vragen stellen hé! Daar is de site tenslotte voor O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 18
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie