gompie13 Geplaatst Maart 30, 2009 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/30/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Maart 30, 2009 Hoi Ben helemaal nieuw hier en hoop wat hulp te vinden bij mijn vreemde probleem!! Ik heb al flink zitten spitten in dit forum maar kan niks verglijkbaars vinden Nou komt die Ik ben al een tijdje bezig met de DSTT kaart Onze hele familie is fan Ik heb dus al div kaartjes gemaakt (neefjes nichtjes je kent het wel) Die van mijn eigen dochte draait al maanden probleemloos Maar andere lopen na een behoorlijke tijd spelen vast Kaart start nog wel op,games ook zichtbaar Maar met spel opladen slaat de boel vast Ik wordt er helemaal horre torre dol van want tantje mag alles zien op te lossen Akties die ik al heb ondernomen,hele boel over nieuw gemaakt Speelt dan weer een tijdje aardig,maar na enige tijd zelfde probleem???!!! Het is dus niet na games toevoegen het gebeurt gewoon na een lange tijd spelen(dagen) Wie kan me helpen en heeft info Een wanhopige suiker tante Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Oud-beheerder Duken Geplaatst Maart 30, 2009 Bijdragen: 26218 Waardering: 2934 Prestatiepunten: 25043 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Gister om 14:04 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Maart 30, 2009 Misschien dat je hier iets mee kan, probeer je DSTT eens te upgraden: In deze handleiding ga ik tonen hoe je de firmware van een DSTT update/installeert, en ook hoe je de games er dan op zet. 1. Download de nieuwste firmware van de DSTT van http://www.dstt.nl/d117.zip ofDSFlash.nl (Klik op Downloads bovenaan, dan op firmwares en dan zoek je naar TopToy DS kernel) ofwel van hun officiële site ( Homepage NDSTT ) De nieuwste firmware is op dit moment 1.17. 2. Extract die firmware met het programma WinRar, dat kan je downloaden en installeren van Winrar.nl. 3. Als het goed is ga je nu 3 mappen hebben, en 4 tekstdocumenten. 4. Open de map 'eng' en kopieer die drie bestanden naar de root (dus niet in een map) van je microSD. Zo, de firmware is ge-update/geïnstalleerd. ook een goede tutorial: http://www.d-vey.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=23&Itemid=41 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
gompie13 Geplaatst Maart 30, 2009 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/30/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Maart 30, 2009 Dat is al snel een reactie Bedankt ga het proberen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Cédric. Geplaatst April 6, 2009 Bijdragen: 1626 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/07/08 Status: Offline Actief: September 10, 2012 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst April 6, 2009 Het kan ook zijn dat je MicroSD-kaartje "versleten is". Ik had mijn kaartje ook moeten vervangen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.6k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie