Dio Geplaatst Maart 30, 2009 Bijdragen: 10 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/30/09 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Maart 30, 2009 hallo allemaal ik heb nu cod4 downloaden voor zoveelste x, maar ik ben amateur met games branden films enzoo lukt me wel, maar ik zit er altijd mee, als ik game download + crack er bij no CD moet dat dan in 1 mapje ofzo, ik heb geen flauw idee ik zit er al heel lang mee, toen kwam ik op deze site jullie weten Vast wel Raad. Groetjes Dio Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 10
Jeroen Geplaatst Maart 30, 2009 Bijdragen: 4943 Waardering: 21 Prestatiepunten: 100 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/24/08 Status: Offline Actief: December 14, 2013 Delen Geplaatst Maart 30, 2009 Je hoeft de game niet te branden, wil je dat wel, dan kun je dat het beste met imgburn doen. Die no-dvd fix/crack, (in dit geval cod4.exe) moet je idd gewoon in de map "Call of Duty 4 - Modern Warfare" doen. Let op, als je een patch, bijvoorbeeld patch v1.4 download moet je wel een no-dvd crack vinden met dezelfde versie, in dit geval 1.4. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 21 4.9k
StarZz Geplaatst April 11, 2009 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/11/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst April 11, 2009 Ik heb ook COD4 gedownload maar zoals je wel zult weten.. je hoeft natuurlijk niet te branden. Mijn probleem is dat ik geen servers vind in de multiplayer. Alles werkt bij single player maar ik kan gewoon geen servers vinden bij de multiplayer!! Any anserws plz?!! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie