Gast stof25 Geplaatst April 26, 2005 Delen Geplaatst April 26, 2005 Als ik een bestand download van torrentreactor.net op het bureaublad en vervolgens bittornado open, verschijnt dat bestand niet in beeld in het venster \"bureaublad\". Als ik dat bestand van het bureaublad sleep naar het pictogram van BT als het niet geopend is, start BT wel en werkt het ook, maar verschrikkelijk traag. Ik heb win xp pro, sp2, P4, 3GHz, 512 Mb geheugen. Wat moet ik er aan doen om een gedownload bestand van torrentreactor.net zichtbaar te maken voor BT? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie