magicm14 Geplaatst Maart 29, 2009 Bijdragen: 240 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/12/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Maart 29, 2009 als ik bijvoorbeeld een spel wil spelen bijvoorbeeld rome total war dan loopt die bij de wereld kaart vast en krijg ik rechts boven in mijn beeldscherm een rooie streep staan en moet ik op de reset knop drukken. maar het rare is ik heb op canirunit gekeken en die zegt dat ik heb makelijk aan kan ook op recommed. ik zou hier graag hulp mee willen hebben mvg. magicm14 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 240
Robin Geplaatst Maart 29, 2009 Bijdragen: 501 Waardering: 64 Prestatiepunten: 383 Dagen gewonnen: 3 Lid sinds: 08/26/06 Status: Offline Actief: November 16, 2022 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Maart 29, 2009 strepen in je beeld wijzen meestal op een defecte videokaart, ik denk dat het niet meer dat het lang duur voordat jou kaart kapot gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 64 501 3
nielsjansen94 Geplaatst Maart 29, 2009 Bijdragen: 126 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/30/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Maart 29, 2009 heb je misschien geoverclocked. als je daar te ver mee gaat krijg je ook strepen op je scherm. maar wat robin zij zou ook best kunnen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 126
Tom Geplaatst Maart 29, 2009 Bijdragen: 500 Waardering: 228 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 24, 2019 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Maart 29, 2009 Mochten er inderdaad strepen zijn, dan is de videokaart óf kapot, óf niet. Eén streepje zegt echter niks, dan zou je het ook bij andere spellen moeten hebben. Ik denk dat de gehele computer te zwak is om dit spel te trekken, wat zich hier uit in een vastloper. Overclocken heeft er niets mee te maken. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 228 500
nielsjansen94 Geplaatst Maart 29, 2009 Bijdragen: 126 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/30/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Maart 29, 2009 te ver overcklocken geeft ook strepen hoor. maar post anders je hele systeem even dan kunnen we kijken of hij het moet kunnen verdragen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 126
Tom Geplaatst Maart 29, 2009 Bijdragen: 500 Waardering: 228 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 24, 2019 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Maart 29, 2009 Overclocken zelf geeft helemaal geen strepen in beeld. Als je dat wel krijgt na het overclocken, heb je te ver geclockt. Daarnaast spreken we in dat geval over het overclocken van de GPU en het videomem, even ter verduidelijking. Overclock je de GPU te ver, dan kun je inderdaad last krijgen van uitvalsverschijnselen bij het opstarten van games en lijnen of blokken in beeld. Een goede test of de GPU nog werkzaam is, zit in/is AtiTool. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 228 500
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie