Spring naar bijdragen

DVD+RW onbruikbaar

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Wie kan mij helpen? Ik heb nu 2x achter elkaar een DVD+RW gebrand (2 verschillende films), maar mijn schijfjes lopen vast of worden niet herkend in mijn Philips DVD-speler. Ik heb ze gebrand met een Philips brander (deze kan zowel + als - schijven aan) en de schijfjes zijn ook van Philips.

Als ik ze nu weer probeer te lezen, formatteren/wissen op mijn pc staat mijn station te knipperen, maar ik kan de schijven niet meer openen en ook nero werkt niet meer. Wissen vanuit explorer werkt dus ook niet (overigens best syst. is Vista). Zelfde probleem had ik ook al met een HEMA schijf.

Weet iemand een manier om de schijfjes te herstellen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 3
  • Reacties 1
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  1802
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  34

-heb je de bestandjes omgezet naar dvd(AVI-->DVD)

-doe de brandsnelheid lager?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 1.8k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...