Heisenberg Geplaatst Maart 28, 2009 Bijdragen: 5918 Waardering: 109 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/15/08 Status: Offline Actief: Juni 21, 2021 Delen Geplaatst Maart 28, 2009 Het is misschien een noobachtige vraag maar ik kan er echt niet uitkomen. Heb meerdere topics doorzocht en op google gezocht en zelf gezocht maar krijg het maar niet voor elkaar. Ik ben nu wel zat na ongeveer 5 DVD's te verspillen. Mijn probleem: Ik heb CSI Miami Seizoen 4 gedownload maar dit zijn .avi bestanden en als ondertiteling bestand zit er een .srt bij. Ik had geen zin om deze te converteren met ConvertXtoDVD want dan kreeg ik te grote bestanden en duurde mij allemaal veel te lang dus ik wou ze als data op een DVD branden en kijken op mijn DVD speler die DivX ondersteund. Nu ben ik begonnen met Nero 7 het te branden als Data DVD. Toen die het allemaal had gebrand deed ik het in mijn DVD speler en alles werkte behalve de ondertiteling, die kon ik niet selecteren en ook niet via mijn subtitle knop op mijn afstandsbediening. Kan gebeuren dus ik dacht laat ik het eens proberen met ImgBurn en dan het als een map branden. Na het branden lukte alles maar toen ik mijn DVD opstartte deed de ondertiteling hebt wel, maar alle series waren door elkaar. Dus bijvoorbeeld aflevering 24 was op nummer 2 etc. en ik kon niet doorspoelen. Erg irritant dus en werkte niet lekker. Toen heb ik het geprobeerd om gewoon naar de DVD te gaan en de map te kopiëren en de bestand op een DVD branden. Dit lukte ook niet want kreeg een foutmelding. Het lukte wel om het op een CD te doen.. Nu heb ik dus heel veel topics bekeken en daarin stond dat het gewoon met Nero 7 kon. Maar waarom lukt het niet bij mij? En weet iemand een goed programma waarin je .avi kan branden (zonder het te converteren naar VIDEO_TS bestanden want dat hoeft niet) en dan alles op volg orde is en dat de ondertiteling het doet. Alvast bedankt, J.F.K. 99! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 109 5.9k
basbulletje Geplaatst Maart 28, 2009 Bijdragen: 598 Waardering: 10 Prestatiepunten: 306 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/26/07 Status: Offline Actief: Juli 8, 2023 Leeftijd: 51 Delen Geplaatst Maart 28, 2009 Volgens mij zou dat gewoon met nero moeten kunnen. Ik zet zelf ook wel eens avi + srt op dvd. Als de namen identiek zijn zou dat geen problemen op mogen leveren. groetjes Bas Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 10 598
Heisenberg Geplaatst Maart 29, 2009 Bijdragen: 5918 Waardering: 109 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/15/08 Status: Offline Actief: Juni 21, 2021 Auteur Delen Geplaatst Maart 29, 2009 Bedankt voor je reactie Basbulletje, inderdaad vind het ook raar dat het .srt bestand niet wordt gevonden. Heb (met Nero Express) Data-cd geprobeert en Gegevens dvd. Geen van beide had succes. Het lukte eerst wel maar dat was op een CD. Toen kopieerde ik het .avi en .srt bestand naar de CD en via Windows brandde ik het op de CD, toen zag die het wel. Ik heb nu dus de map CSI Miami D4 -> CSI Miami D4 -> CSI Miami Ex (x = getal tussen 1 en 24) -> .avi en .srt bestand. Doe ik iets verkeerd? Zo ja, wat dan? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 109 5.9k
basbulletje Geplaatst Maart 29, 2009 Bijdragen: 598 Waardering: 10 Prestatiepunten: 306 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/26/07 Status: Offline Actief: Juli 8, 2023 Leeftijd: 51 Delen Geplaatst Maart 29, 2009 zelf deel ik het niet in mappen in. ik heb de bestanden gewoon in de root. misschien dat dat het verschil maakt, anders zou ik het ook niet weten groetjes Bas Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 10 598
Jacob Geplaatst Maart 29, 2009 Bijdragen: 731 Waardering: 2 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/06/08 Status: Offline Actief: December 25, 2014 Leeftijd: 28 Delen Geplaatst Maart 29, 2009 ik weet niet of dit helpt maar heb je de nummers van de afleveringen als 2 of 02 ? als je ze 2 hebt verander dat dan in 02 want anders gaat je com anders dit doen: 1 11 12 13 14 15 enz Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2 731
Heisenberg Geplaatst Maart 30, 2009 Bijdragen: 5918 Waardering: 109 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/15/08 Status: Offline Actief: Juni 21, 2021 Auteur Delen Geplaatst Maart 30, 2009 zelf deel ik het niet in mappen in. ik heb de bestanden gewoon in de root. misschien dat dat het verschil maakt, anders zou ik het ook niet weten groetjes Bas Ik zal het proberen, hopen dat het werkt. ik weet niet of dit helpt maar heb je de nummers van de afleveringen als 2 of 02 ? als je ze 2 hebt verander dat dan in 02 want anders gaat je com anders dit doen: 1 11 12 13 14 15 enz Het gaat als volgt: het begint bij de map CSI Miami S04 -> CSI Miami S04 -> dan heb ik mappen zoals E16, E17, E18 etc. (E = episode) -> in die mappen heb ik het .avi bestand dat heet: CSI Miami E16.avi en het .srt bestand: CSI Miami E16.srt en zo heb ik dan ook E17 etc. Dus zonder 0 er achter. Maar als ik met Nero brand komt het wel in de goede volgorde maar zonder ondertiteling. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 109 5.9k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie