Speedfire Geplaatst Maart 28, 2009 Bijdragen: 27 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/30/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Maart 28, 2009 Hey, Ik zoek al een tijdje naar de nieuwste portable versie van Windows Live Messenger 2009 het gaat om deze versie: 14.0.8064.0206 dat is de aller nieuwste tot nu toe. Ik heb al geprobeerd om de nieuwste versie van Windows Live Messenger 2009 op me USB-stick te installeren maar dat kan helaas niet want hij kan alleen in deze map installeren: "C:\Program Files\Windows Live\Messenger" Heeft iemand misschien een portable Windows Live Messenger 2009 (14.0.8064.0206)? :banaan: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 27
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie