jwking Geplaatst Maart 28, 2009 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/23/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Maart 28, 2009 Ik heb voor mijn zoon USB extreme gekocht om ps2 spellen te spelen. echter weet ik niet hoe ik het allemaal moet aan pakken. Ik weet dat je een externe HD moet hebben die niet groter is dan 200GB en die sluit je achter de ps2 aan. Maar dan, is er iemand die stap voor stap in een beetje jip en janneke taal welke stappen ik moet nemen om de spellen te spelen. Heel veel dank alvast namens mijn zoontje mvg Jw O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
Farid. Geplaatst Maart 29, 2009 Bijdragen: 5247 Waardering: 249 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/27/07 Status: Offline Actief: Februari 24, 2016 Delen Geplaatst Maart 29, 2009 Er zit toch een handleiding bij waar het in staat.... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 249 5.2k
jwking Geplaatst Maart 29, 2009 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/23/08 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Maart 29, 2009 Nee helaas zit die er niet in. bedankt voor je mee denken grjwking Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
Oud-beheerder Duken Geplaatst Maart 30, 2009 Bijdragen: 26218 Waardering: 2934 Prestatiepunten: 25043 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Gister om 14:04 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Maart 30, 2009 Ik ken dat ding niet, maar dit heb ik gevonden op t internet: USBExtreme USB loader / (USBAdvance) uit USA. Produkt informatie, Met USB Extreme is het mogelijk om spellen op te slaan op een externe harde schijf, Het aansluiten van de harde schijf gaat via de USB aansluiting (poort) van uw playstation 1 of 2. En zo is het mogelijk om met uw playstation2 & ook de nieuwe platte playstation 2 spellen vanaf de harde schijf te spelen dus, ook spellen die u net hebt gedownload kunt u zonder problemen spelen zonder uw playstation2 zeer duur om te laten bouwen, USB behuizing incl kabel en harde schijf zijn hier niet bij inbegrepen natuurlijk. Wat zijn hier uw voordelen, - U hoeft uw playstation2 niet te laten ombouwen, dit werkt altijd! - Het originele spel raakt nooit beschadigd, - Het is mogelijk om 80 spellen vanaf 1 harde schijf te spelen, - De laser van de playstation2 word nooit belast en gaat langer mee, - 95% van alle spellen werken met USB extreme, - USB Plug and play. TUTORIAL - HDD ON SLIM PSTWO _ USB EXTREME/ USB ADVANCE http://forums.afterdawn.com/thread_view.cfm/250563 Ik hoop dat je er wat mee kan, succes Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie