Gast vanderzon Geplaatst Februari 6, 2006 Delen Geplaatst Februari 6, 2006 eej, ik heb een probleempje ik heb the business gedownt via bittorrent en hou dan het bestand thebusiness-ftc.img over . IMG bestand dus. via deamon tools kan ik hem kijken maar ik wil hem nu op dvd zetten ... nu weet ik niet hoe dit moet.... gewoon via nero of dvd shrink? ik hhoop wat te horen mzll rick Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast tom6309 Geplaatst Februari 6, 2006 Delen Geplaatst Februari 6, 2006 gewoon via nero, data dvd branden denk ik... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Dusszz Geplaatst Februari 6, 2006 Delen Geplaatst Februari 6, 2006 via nero>>Image branden data branden, dan brand je hem letterlijk op de cd en dan is het dus gewoon nog een image en ik denk nie dat je dat in een dvd speler af kan spelen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Gaston Geplaatst Februari 6, 2006 Delen Geplaatst Februari 6, 2006 mm ja maar warom zou je hem niet gewoon eve om zetten in. wat ever voor video file Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast vanderzon Geplaatst Februari 8, 2006 Delen Geplaatst Februari 8, 2006 ej bedankt maar het lukt denk al via dvd shrink dan doet die het hopelijk ook.. mzll Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie