Spring naar bijdragen

Internet onvoorstelbaar traag en soms heel snel???

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Beste medeforumleden,

Sinds een dag of twee heb ik problemen met de internetsnelheid.

Ik heb 2 PC's, 1 x een Desktop en 1 x een labtob en met die labtob is het tobben geblazen.

Beide computers zijn draadloos verbonden met de Experiabox van KPN, beide met uitstekende signaalsterkte en 54 Mps. De Desktop heeft een constante downloadsnelheid van plm. 380 KByte/sec zoals het hoort bij mijn abonnement, maar de labtob geeft problemen. Gisteren de resultaten van Speedtest.nl eens opgeschreven. Gemeten van 8.30 u tot 14.00 u en steeds de metingen onmiddellijk daarna vergeleken met de Desktop. Zoals gezegd, de Desktop is OK en de labtob is als volgt:

Start 8.30 de volgende metingen: 19 - 11 - 85 - 40 - 78 - 113 - 460 - 420 - einde 14.00 uur

Daarna moest ik helaas weg.

Vanmorgen gemeten om 10.00 uur: 22 KByte/sec.

Schiet mij maar lek!!! Ik heb dit al een paar dagen geconstateerd: onvoorstelbaar traag en dan, zonder enige aanleiding ineens razendsnel.

De reden is waarschijnlijk dat ik een paar dagen geleden een opschoonactie op de labtob heb ondernomen en dat ik net iets te veel heb gewist, maar wat???

Ik heb de volgende acties ondernomen:

defragmentatie harde schijf

tune up optimizer + registry cleaner

mappen leegmaken van %temp% - %windir%\temp - %windir%\prefetch

CCleaner

Cleanup

netsh winsock reset

Spy Doctor

Spybot

Norman Malware Cleaner

Avast Virusscanner

Hitman Pro 3.0

Een aantal registrycleaners en optimizers

Zo kan-ie wel weer.

Ik weet het niet meer.

Anybody??

Groet,

Kees

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 2
  • Reacties 0
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  5 leden zijn actief

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...