MrKevin Geplaatst Maart 27, 2009 Bijdragen: 19 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/07/09 Status: Offline Actief: December 25, 2011 Leeftijd: 43 Delen Geplaatst Maart 27, 2009 Zelf heb ik een laptop en een playstation 3. Mijn broertje heeft ee omgebouwde playstation 2, en een nintendo ds. Ik neem aan dat overal wel spellen voor te downloaden zijn, maar dat mijn originele playstation 3 die gedownloade spellen niet af kan spelen. Maar als ik spellen download, waar moet ik dan opletten? Welke bestands indelingen? En hoe moet ik ze op cd/dvd branden? Of in geval van de ds...waar moet ik dat op zetten? En wat zijn de addertjes onder het gras? Ik ben nog maar een leek Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 19
Farid. Geplaatst Maart 27, 2009 Bijdragen: 5247 Waardering: 249 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/27/07 Status: Offline Actief: Februari 24, 2016 Delen Geplaatst Maart 27, 2009 Vraag1: Als je spellen download moet je erop letten dat je console is omgebouwd (bij de DS een kaartje hebt) Vraag2: Voor de Nds moet je een .nds bestand hebben. Voor de ps2 weet ik het niet. Vraag3: Gewoon branden met een brand programma. Zie dit topic. Vraag4: Voor de ds met je een R4 of een M3 kaart hebben en een geheugen kaartje. Zie dit topic Vraag4: Er zit geen adder onder het gras.... Gr, Farid O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 249 5.2k
Dark Legend Geplaatst Maart 28, 2009 Bijdragen: 438 Waardering: 3 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/08/07 Status: Offline Actief: Juni 18, 2012 Delen Geplaatst Maart 28, 2009 1: zoals Farid al zei: dat je console omgebouwd is en bij de DS moet je er op letten dat je je firmware goed ge-updated houdt, want de spellen blijven vernieuwen en met oude firmware kun je die niet draaien (meestal komt er dan een error als: can not read data, please re-insert game-card and reboot system) 2: voor de ps2 is de bestands-indeling bijna altijd iso. 3: branden kan idd met elk programma Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 3 438
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie