MrKevin Geplaatst Maart 27, 2009 Bijdragen: 19 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/07/09 Status: Offline Actief: December 25, 2011 Leeftijd: 43 Delen Geplaatst Maart 27, 2009 Zelf heb ik een laptop en een playstation 3. Mijn broertje heeft ee omgebouwde playstation 2, en een nintendo ds. Ik neem aan dat overal wel spellen voor te downloaden zijn, maar dat mijn originele playstation 3 die gedownloade spellen niet af kan spelen. Maar als ik spellen download, waar moet ik dan opletten? Welke bestands indelingen? En hoe moet ik ze op cd/dvd branden? Of in geval van de ds...waar moet ik dat op zetten? En wat zijn de addertjes onder het gras? Ik ben nog maar een leek Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 19
Farid. Geplaatst Maart 27, 2009 Bijdragen: 5247 Waardering: 249 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/27/07 Status: Offline Actief: Februari 24, 2016 Delen Geplaatst Maart 27, 2009 Vraag1: Als je spellen download moet je erop letten dat je console is omgebouwd (bij de DS een kaartje hebt) Vraag2: Voor de Nds moet je een .nds bestand hebben. Voor de ps2 weet ik het niet. Vraag3: Gewoon branden met een brand programma. Zie dit topic. Vraag4: Voor de ds met je een R4 of een M3 kaart hebben en een geheugen kaartje. Zie dit topic Vraag4: Er zit geen adder onder het gras.... Gr, Farid O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 249 5.2k