jane27176 Geplaatst Maart 27, 2009 Bijdragen: 98 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/27/09 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 48 Delen Geplaatst Maart 27, 2009 Hallo, Ik zit sinds kort 'helemaal in de games'. M'n zoontje heeft een DS voor z'n verjaardag gekregen en een R4 kaartje met wat spelletjes erop. Nu ben ik zelf uitgaan zoeken hoe, wat, waar en het is mij gelukt om de spelletjes te downloaden (o.a. romulation), uit te pakken (Winrar) en op de R4 te zetten. Alleen lukt het mij niet om Freddi Fish en Carnival Games op de R4 aan de praat te krijgen. Zijn deze dan beveiligd? Ik had Carnival Games gister op Piratebay gedownload, een torrent-bestand, maar het lukt mij niet om deze uit te pakken tot een NDS bestand. Wie kan mij helpen aan deze 2 spelletjes of waar moet ik zoeken? Alvast bedankt! O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 98
Farid. Geplaatst Maart 27, 2009 Bijdragen: 5247 Waardering: 249 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/27/07 Status: Offline Actief: Februari 24, 2016 Delen Geplaatst Maart 27, 2009 Kan je ons vertellen wat voor bestand je hebt gedownload? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 249 5.2k
jane27176 Geplaatst Maart 29, 2009 Bijdragen: 98 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/27/09 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 48 Auteur Delen Geplaatst Maart 29, 2009 Ik heb 'm alweer verwijderd omdat ik er niks van begreep... :-\ Ik ben niet zo geweldig met dit soort dingen, ik vond het al heel wat dat het mij uberhaupt is gelukt spelletjes erop te krijgen! Bij alle opgeslagen spelletjes (die het dan wel doen) op m'n laptop staat bij type NDS-bestand (als ik het uitgepakt hebt met winrar) en bij deze stond dan dus TORRENT-bestand toen hij 'm gedownload had van piratebay. Moet je torrent bestanden anders uitpakken dan als je spelletjes download van bv. romulation met winrar? Ik heb al heel veel sites geprobeerd (waarvan ik ze wel tot een nds-bestand kan uitpakken ) En bij sommige start dan Carnival Games dan wel op, totdat je 'm op Nederlands wilt zetten, dan krijg je daarna een zwart veld met een melding (weet even niet wat). Freddi Fish doet het tot nu toe nergens... Zijn deze spelletjes beveiligd? M'n zoontje wilt deze zo graag hebben... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 98
movado Geplaatst Maart 29, 2009 Bijdragen: 314 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/27/09 Status: Offline Actief: September 13, 2015 Leeftijd: 51 Delen Geplaatst Maart 29, 2009 Heb je dit torrent bestand dan daarna al geopend in een torrent programma (bittorrent of iets dergelijks). Daarmee haal je namelijk het daadwerkelijke bestand binnen, het torrent bestand is eigenlijk alleen maar een soort link. (Kan iemand anders vast beter uitleggen...). Pas als de download in het torrentprogamma compleet is, heb je een bestand (direct .nds of bijv. een .rar bestand welke je dan kunt uitpakken) en op je kaart kunt zetten. Succes... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 314
jane27176 Geplaatst Maart 31, 2009 Bijdragen: 98 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/27/09 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 48 Auteur Delen Geplaatst Maart 31, 2009 Dit is mij inmiddels gelukt, alleen dan nog doen ze het niet, terwijl andere spelletjes het wel gewoon doen. Verder heeft niemand deze spelletjes die mij hieraan kan helpen? :-\ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 98
movado Geplaatst Maart 31, 2009 Bijdragen: 314 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/27/09 Status: Offline Actief: September 13, 2015 Leeftijd: 51 Delen Geplaatst Maart 31, 2009 Als je op romulation.net bij de comments van "freddi fish" kijkt, lijkt het erop dat iemand het probleem heeft opgelost door "arm7" uit te voeren. Misschien dat iemand hier weet wat dat is (ik niet namelijk), anders kun je het op google proberen. Als je daar "arm7" en "R4" intypt als zoektermen, krijg je als eerste een site te zien waar dat uitgelegd wordt... Succes... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 314
jane27176 Geplaatst April 1, 2009 Bijdragen: 98 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/27/09 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 48 Auteur Delen Geplaatst April 1, 2009 Ik zag het ja, dank je wel. Maar ziet er wel heel erg ingewikkeld uit.... er is vast wel iemand die mij kan vertellen hoe dat werkt... (aangezien er 3 opties staan..) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 98
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie