Gubbels2 Geplaatst Maart 27, 2009 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/27/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Maart 27, 2009 Hoi allemaal, Ik heb sindskort dc++ 0.75 gedownload en het was al moeilijk om het te installeren maar het is me deels gelukt. Het probleem is nu dat ik mijn verbinding laatst actief wou stellen want ik download maar met 10 kb/s, echt heel raar want ik zou met bijna 40 mb/s moeten downloaden. Je moet dan je poorten forwarden en dan invullen bij je verbindingsinstellingen en toen ik dat had gedaan, gaf hij aan dat ik de verkeerde poort had ingevuld. Als ik dat wegklik, sluit hij Dc++ af want er was een fout in het programma, en ik kan nu dus niet verder om de poorten te veranderen. Kan iemand me misschien helpen zodat ik Dc++ weer inkan? En welke poort ik dan misschien wel kan gebruiken? Ik heb het al een keer opnieuw geinstalleerd maar dan doet hij nog steeds hetzelfde. bedankt! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
BugsBunny Geplaatst April 23, 2009 Bijdragen: 18 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/22/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst April 23, 2009 Je moet in dc++ bij Connection Settings (instellingen) invullen: Firewall with manual port forwarding (dan stel je zelf de poort in) het maakt niet zoveel uit welke poort je gebruikt. bijvoorbeeld: 411, 444, 555, 666 of 6900 of 7900 Dan ga je naar Start - Uitvoeren - cmd - ipconfig kan ook ... Start - Alle programma's - Bureau-accessoires - Uivoeren - cmd - ipconfig Standard Gateway = ip voor router/modem IP-adres = interne-ip die je pc krijgt van router/modem (waar je poort voor moet openen) Dan ga je naar je router/modem en ga je naar NAT daar open je dan een poort TCP en UDP. Bijvoorbeeld: 192.168.1.6 6900 tcp / 6900 udp Dan vul je bij dc++ bij External/WAN IP het adres wat je op www.myip.nl vind. Suc6 Groeten [NL]-Vince Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 18
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie