DeAdSeYe Geplaatst Maart 24, 2009 Bijdragen: 10 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/24/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Maart 24, 2009 Ik heb een klein probleem. Ik heb een iso bestand van 5,79 gb. Dat past natuurlijk niet op een dvd van 4,7 gb. Nu komt men vraag het is een game (fallout 3) en ik wil de game in 2 delen opsplitsen. Ik wil alle bestanden uigepak erop hebben staan. Geen iso geen winrar etc. Wat ik dus wil zijn de bestanden zo op een dvd en onder het instaleren vraagt die voor de 2de dvd die erin en hij instaleert verder. Voor een dual layer dvd heb ik op dit moment niet het geld voor want het zijn ook meerderen games van 5 of meer gb. En aangezien ik niet het geld op men rug heb groeien om dual layers te kopen. Maar heb wel 50 dvd's op voorraad dus dat is geen probleem. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 10
basbulletje Geplaatst Maart 25, 2009 Bijdragen: 598 Waardering: 10 Prestatiepunten: 306 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/26/07 Status: Offline Actief: Juli 8, 2023 Leeftijd: 51 Delen Geplaatst Maart 25, 2009 ik denk niet dat dit je gaat lukken. Volgens mij zit het vragen naar devolgende disk bij spellen in de software. Tenzij je iemand tegenkomt die de software aan kan passen geef ik je weinig kans... Een film kun je comprimeren, spellen volgens mij niet niet. succes Bas Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 10 598
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie