kaweian Geplaatst Maart 24, 2009 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/24/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Maart 24, 2009 Call of duty patch gebruikt, maar doet het nog steeds niet :S eerst kwam er te staan dat de gecrackte server waar ik in wou een ander versie is; 1.7. dus ik kreeg te horen dat een patch zoiets kan oplossen dus ging ik een patch downloaden (1.6-1.7). die zei dat ik als eerst 1.6 nodig had dus deed ik dat, lukte het ook, en daarna deed ik de 1.6-1.7 patch, toen stond er dat het succesvol was. maar toen ik het ging uitproberen lukte het niet en stond er wat er eerst ook stond :S heeft iemand raad?? alvast bedankt kaweian Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
kipneck Geplaatst Maart 24, 2009 Bijdragen: 165 Waardering: 0 Prestatiepunten: 306 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/04/08 Status: Offline Actief: September 4, 2022 Delen Geplaatst Maart 24, 2009 als ik het goed lees bedoel je call of duty 4 klopt dit? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 165
kaweian Geplaatst Maart 26, 2009 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/24/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Maart 26, 2009 ja klopt. ik heb al gepatch maar soms doet ie niet en soms wel, :S en soms word ik niet vanwege versie uit gestuurd maar dan staat er ''no packet flow'' wat wilt dat zegge want ik weet t niet :S Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie