mummiepoep Geplaatst Maart 23, 2009 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/23/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Maart 23, 2009 Hallo, Ik gebruikte al enkele jaren Dreamweaver CS 3. Keurig gekocht in de winkel. Maar Dreamweaver CS3 werkt NIET op Vista! Zo wordt er weer door Adobe een hoop geld verdiend. Ik heb nu Dreamweaver CS4 geïnstalleerd en die werkt wél, maar is een 30 dagen trial. Heeft iemand een niet al te louche key-generator voor mij of een weinig gebruikte serial? Ik ben niet te beroerd legale software te kopen, maar die stunt met Vista, waarop CS 3 niet meer werkt, vind ik te gek! Nu mogen serials e.d. niet op dit forum gezet woden, dus mail mij even rechtstreeks op pnugter@xs4all.nl. Van mij mag Adobe dit ook lezen hoor, klantonvriendelijke manier om mensen steeds geld uit de zakken te kloppen, moet maar eens ophouden. Terzijde: ... wat doe ik met die dreamweaver? Ik onderhoud daarmee een grote website, waarop gratis jeugdtijdschriften zijn te lezen (www.jeugdtijdschrift.nl). Groeten. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
svenholtman Geplaatst April 28, 2009 Bijdragen: 2055 Waardering: 5 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 01/15/09 Status: Offline Actief: November 28, 2020 Leeftijd: 34 Delen Geplaatst April 28, 2009 dan moet je even een PM naar 'tiktak' sturen. hij heeft dat ook voor mij gefixt:P heb helaas die e-mail van hem al weer verwijderd dus zelf kan ik je niet verder helpen, hij zkr weten van wel!!~ groeten Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 5 2.1k 1
kaasbroodje Geplaatst April 28, 2009 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst April 28, 2009 dan moet je even een PM naar 'tiktak' sturen. hij heeft dat ook voor mij gefixt:P heb helaas die e-mail van hem al weer verwijderd dus zelf kan ik je niet verder helpen, hij zkr weten van wel!!~ groeten tiktak is geen hij maar zij heb je hier al gekeken ??? http://www.serials.ws http://www.serialsite.com Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
svenholtman Geplaatst April 29, 2009 Bijdragen: 2055 Waardering: 5 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 01/15/09 Status: Offline Actief: November 28, 2020 Leeftijd: 34 Delen Geplaatst April 29, 2009 haha mijn excuses dan hierbij voor tiktak Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 5 2.1k 1
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie