Gast gunit78 Geplaatst Februari 4, 2006 Delen Geplaatst Februari 4, 2006 ik ben windows xp pro aan t downloaden maar ik krijg allemaal van dat soort bestandjes. weet iemand wat ik ermee kan doen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast gunit78 Geplaatst Februari 4, 2006 Delen Geplaatst Februari 4, 2006 plaatje lukte niet [img size=337]http://www.duken.nl/components/com_simpleboard/uploaded/images/windowsXP1.JPG [verwijderd door de beheerder vanwege opschoning] Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst Februari 4, 2006 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25040 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Januari 2 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Februari 4, 2006 lol... wat voor soort? :laugh: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast tom6309 Geplaatst Februari 4, 2006 Delen Geplaatst Februari 4, 2006 dat is een rar bestand als het goed is. gewoon winrar downloaden en installeren en als het goed is doet ie het dan gewoon. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast gunit78 Geplaatst Februari 4, 2006 Delen Geplaatst Februari 4, 2006 het zijn er wel ongeveer 30 stuks, moet ik dan alle 30 uitpakken? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ocram Geplaatst Februari 4, 2006 Delen Geplaatst Februari 4, 2006 meestal niet, als je er 1 opent betrekt bij automatisch de rest erbij en dan krijg je meestal paar grote bestanden. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Marniboy Geplaatst Februari 4, 2006 Delen Geplaatst Februari 4, 2006 Nog even een vraagje heb je een oudere windows versie dan XP? want als je windows home hebt en je wilt pro dat lukt dat niet volgens windows.nl Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast gunit78 Geplaatst Februari 4, 2006 Delen Geplaatst Februari 4, 2006 het is voor een laptop met windows 98 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ImpY Geplaatst Februari 4, 2006 Delen Geplaatst Februari 4, 2006 als je alle bestanden binnen heb pak je met winrar het bestand R-00.betsnad uit als deze klaar is met uit pakken krijg je een mooi bestandje die je op cd weg kan branden Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ImpY Geplaatst Februari 4, 2006 Delen Geplaatst Februari 4, 2006 als je alle bestanden binnen heb pak je met winrar het bestand R-00.betsnad uit als deze klaar is met uit pakken krijg je een mooi bestandje die je op cd weg kan branden Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast tom6309 Geplaatst Februari 5, 2006 Delen Geplaatst Februari 5, 2006 als het images zijn dan kan je ze natuurlijk ook gewoon mounten met DT of Alchohol. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ocram Geplaatst Februari 5, 2006 Delen Geplaatst Februari 5, 2006 hmm, dat lijkt me beetje vervelend want als je dan een keer de cd/dvd nodig heb bij het opstarten kan je hem niet gebruiken. ik zou hem gewoon even branden. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast gunit78 Geplaatst Februari 5, 2006 Delen Geplaatst Februari 5, 2006 het is inderdaad een image. hoe kan ik er dan voor zorgen dat als ik geformateerd heb dat hij hem tog leest? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ocram Geplaatst Februari 5, 2006 Delen Geplaatst Februari 5, 2006 je bedoelt dat je hem mount en dat hij hem na het formateren leest? (dat gaat niet) dan zul je hem toch echt moeten branden. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast gunit78 Geplaatst Februari 5, 2006 Delen Geplaatst Februari 5, 2006 een image kan je tog niet als normaal bestand brandenof wel? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast gunit78 Geplaatst Februari 5, 2006 Delen Geplaatst Februari 5, 2006 trouwens als ik de crack met de serial open dan krijg ik dit [img size=386]http://www.duken.nl/components/com_simpleboard/uploaded/images/dsvsdvsdvsdv.JPG [verwijderd door de beheerder vanwege opschoning] Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ocram Geplaatst Februari 5, 2006 Delen Geplaatst Februari 5, 2006 dan heb je waarschijnlijk het bestand verplaatst of is hij niet gedownload. hij bevind zich in ieder geval niet in die map. ik geloof dat je een image gewoon kan branden, dan komen de bestanden uit de image op de cd. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast bushido Geplaatst Februari 5, 2006 Delen Geplaatst Februari 5, 2006 images branden is heel simpel, gewoon nero openen (als je het echt simpel wil doen neem je startsmart) en dan gewoon burn image to cd zoeken paar keer ok klikken en je bent klaar Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ProXe Geplaatst Februari 10, 2006 Delen Geplaatst Februari 10, 2006 met alcohol 120% kun je met 1 klik images branden! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast tom6309 Geplaatst Februari 10, 2006 Delen Geplaatst Februari 10, 2006 nee echt met nero ook Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie