Spring naar bijdragen

usb apperaten niet herkend HELP!!!!

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  89
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

HAllo allemaal

ik heb een heel vervelend probleem elke keer als mijn pc uitgestaan heeft kan hij als ie weer aan staat geen usb stick / mp3 lezen als ik een van mijn 3 usb sticks of een van mijn 2 mp3's aansluit krijg ik een melding nieuw apparaat gevonden en dan usb divice en dan word hij niet herkend

als ik hem er dan uit haal en er weer in doe dan zegt hij onbekend apparat.

nu heb ik er een "oplossing" voor gevonden: naar apparat beheer en dan 3 keer usb hub installatie ongedaan maken en dan moet ik de usb controller verwijderen en dan geeft hij aan dat hij hem herkend als hij dan 5 min bezig is geweest alles weer opnieuw te installeren. hier wil ik graag van af want als ik mijn pc weer opnieuw opstart dan moet ik het weeer opnieuw doen.

Iemand een oplossing    je bent egt mijn reddende engel!! O0 O0 :angel:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 89
  • Reacties 0
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  7 leden zijn actief

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...