maey Geplaatst Maart 21, 2009 Bijdragen: 36 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/10/07 Status: Offline Actief: Augustus 2, 2013 Delen Geplaatst Maart 21, 2009 download van (1.04GB) gestart. 58% binnen ---> seeders zijn tussentijds verdwenen op andere site zelfde torrent gevonden + seeders kan deze dan gestart worden (dat het, het binnengehaalde overschrijft o.i.d) dus verder gaan op 58% of is de enige mogelijkheid om binnen te halen opnieuw starten? gr. maey Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 36
Robin Geplaatst Maart 21, 2009 Bijdragen: 501 Waardering: 64 Prestatiepunten: 383 Dagen gewonnen: 3 Lid sinds: 08/26/06 Status: Offline Actief: November 16, 2022 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Maart 21, 2009 Nou dat klopt niet tiktak. Als het precies dezelfde torrent is, dan neem je die torrent opnieuw en plaats je hem in dezelfde map. Zo is het mij al een paar keer gelukt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 64 501 3
Tom Geplaatst Maart 21, 2009 Bijdragen: 500 Waardering: 228 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 24, 2019 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Maart 21, 2009 Jazeker kan dat. Als je de download nog hebt staan en je laadt de torrent, wordt er automatisch gecontroleerd of en hoeveel je van de bestanden je al hebt staan. Voorwaarde is echter wel dat het in dezelfde map en onder dezelfde naam gedownloadt wordt als het eerdere bestand. Ik heb het antwoord van TikTak verwijderd. Elke keer als ik een post zie staan die echt niet staat, haal ik hem van haar (of hem?) weg. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 228 500
Robin Geplaatst Maart 21, 2009 Bijdragen: 501 Waardering: 64 Prestatiepunten: 383 Dagen gewonnen: 3 Lid sinds: 08/26/06 Status: Offline Actief: November 16, 2022 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Maart 21, 2009 Jazeker kan dat. Als je de download nog hebt staan en je laadt de torrent, wordt er automatisch gecontroleerd of en hoeveel je van de bestanden je al hebt staan. Voorwaarde is echter wel dat het in dezelfde map en onder dezelfde naam gedownloadt wordt als het eerdere bestand. Ik heb het antwoord van TikTak verwijderd. Elke keer als ik een post zie staan die echt niet staat, haal ik hem van haar (of hem?) weg. :2funny: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 64 501 3
maey Geplaatst Maart 21, 2009 Bijdragen: 36 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/10/07 Status: Offline Actief: Augustus 2, 2013 Auteur Delen Geplaatst Maart 21, 2009 Kijk, dat is nu snel vraag & antwoorden! Dank hiervoor, ben nu aan het ploeteren om een Ikea kast in het in elkaar aan het zetten ... ploeter ik later door met het downloaden. Als het is gelukt, laat ik het weten! En uhh ... sorry voor het verkeerd posten en dank voor verplaatsing. gr. maey Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 36
maey Geplaatst Maart 23, 2009 Bijdragen: 36 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/10/07 Status: Offline Actief: Augustus 2, 2013 Auteur Delen Geplaatst Maart 23, 2009 Ik heb op verschillende manieren getracht de downloads te hervatten ... zonder resultaat Wellicht doe ik het niet op de juiste manier of moet ik mijn instellingen aanpassen. Voor ik de boel in het honderd laat lopen klop ik liever hier weer aan voor hulp of sugesties. gr.maey Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 36
Tom Geplaatst Maart 23, 2009 Bijdragen: 500 Waardering: 228 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 24, 2019 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Maart 23, 2009 Wij kunnen er niet zo veel aan doen, je moet exact hetzelfde doen als je eerder gedaan hebt, dus naar dezelfde map laten downloaden en dezelfde torrent hebben. Uiteraard mogen de downloadbestanden ook niet verwijderd zijn. Als je de download niet kunt hervatten, heeft het met één van die drie dingen te maken. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 228 500
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie