Spring naar bijdragen

problemen met irc

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

hallo ik heb sinds vandaag problemen met Mirc als ik naar packetnews ga en ik duw op bot bv #17 gaat Mirc open en vroeger moest ik dan gewoon control V indrukken en ik kon beginnen downloaden maar nu werkt dit niet meer kheb wel een update van widows geinstalleerd deze week (vorige week werkte het nog ) hopeluk kunnen jullie mij helpen grtz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 1
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic

Ik heb ook dat zelfde probleem. Ik heb mIRC gedownload, de instellingen aangepast zoals het hoort (hoop ik ???) Alsiknu paar Packetnews ga en op een link klik gaat mIRC open zoals het hoort. Als ik da "paste" doe krijg ik oftewel "you need voice" of andars alles behalve de link.

Wat doe ik verkeerd enhoe lao is het op??

greetz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 1

ik heb hetzelfde probleem, mirc opnieuwe geinstalleerde, instelling, alles gecontroleerde. Alles is in orde. Maar kan niet kopieren en plakken. Kan zijn laatste update voor Vista?? Ik ga proberen op andere pc met XP. Ik laat iets weten.

Post Merge: maart 26, 2009, 04:32:37 pm

gecontroleerde op andere PC met XP. Zelfde!!!!!!!!! Probleem zit in Packetnews. Verder ik kan niet helpen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 1

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...