gkeeee Geplaatst Maart 20, 2009 Bijdragen: 345 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/24/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Maart 20, 2009 als ik vista wil verwijderen moet ik gewoon de schijf formateren???? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 345
Tom Geplaatst Maart 20, 2009 Bijdragen: 500 Waardering: 228 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 24, 2019 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Maart 20, 2009 Ja, of de partitie waarop Vista staat. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 228 500
gkeeee Geplaatst Maart 21, 2009 Bijdragen: 345 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/24/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Maart 21, 2009 ik heb vista verwijderd, maar alleen als ik de computer opstart,komt die programma nog steeds van dat ik vista wil opstarten of windows xp hoe kan ik die van vista vewijdere? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 345
Heisenberg Geplaatst Maart 21, 2009 Bijdragen: 5918 Waardering: 109 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/15/08 Status: Offline Actief: Juni 21, 2021 Delen Geplaatst Maart 21, 2009 Download VistaBootPRO 3.3 hiermee kun je je opstart scherm beheren en indien nodig Windows Vista verwijderen uit je boot menu. Hoe een OS uit je bootmenu verwijderen: - Ga naar de tab Manage OS Entries - Klik op je OS die je wilt verwijderen - Klik op het roode rondje met een kruis erin. - Klik op Apply Updates. Herstart je PC en je ziet dat Windows Vista uit je bootmenu is verwijderd. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 109 5.9k
gkeeee Geplaatst Maart 21, 2009 Bijdragen: 345 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/24/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Maart 21, 2009 owke, heel erg bedankt, ik ga het uitproberen, ik heb het ginstallerd alleen als ik het open komt er een bericht te staan : vistabootpro has detected that vista is either not installed or is installed on a hidden drive you may experience minor problems using. vistabootpro and/or making changes to your bcd registry Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 345
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie