Spring naar bijdragen

uitpakken

Gast vlinsel

Aanbevolen reactie

hoi ben ik weer nog een vraagje:heb nu een film geconfergeerd maar als ik nu nero open moet ik hem in de map video ts brengen en dat wil nog niet.

ik ga naar program files dan diko dan komt loc temp en eronder author,die kan ik alleen openen als ik onder alle bestanden aantip klopt dit maar wat moet ik nou selecteren want als ik wat probeer toe te voegen zegt hij weer geen compatibel bestand gevonden???

als ik author 2 keer aan tip krijg ik een rijtje met:author bestandsmap

2e chicken litlle 11395 kb filmbestand en nog een aantal weet jij raad??? :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

ff wachten, dit is de situatie als ik het goed begrijp:

je hebt de map Author en daarin staat Video TS en Audio TS maar die wil je nog niet op DVD branden. Wat wil je dan wel doen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

wel branden maar hij geeft aan geen compatibel bestand gevonden ,dat had ik ook toen ik een rar bestand dacht geopend te hebben en te branden dan geeft hij ook deze melding.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

doe het met TMPGEnc 1.6. Download die en voer deze serial in:

DELETED

Doe dan \'Write DVD folder to DVD R/RW\', pleur de map Author erin en brand.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

vraagje als ik av2dvd gebruik krijg ik geen filminfo op mijn scherm weet iemand hoe ik dit wel krijg en hoe ik dit doen moet want zo kan ik niet verder dank je.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...