Gast wouter1 Geplaatst Februari 4, 2006 Delen Geplaatst Februari 4, 2006 ja zelfs dat snap ik niet begin net ,maar winrar is inhet engels wat is b.v. uitpakken? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ImpY Geplaatst Februari 4, 2006 Delen Geplaatst Februari 4, 2006 ok allereerst niet steeds nieuwe topic openen maar gewoon in het zelfde bericht antwoorden anders word het forum zo groot. en download hier de nerderlandse winrar mss luk t je dan wel : http://www.rarlab.com/rar/wrar351nl.exe Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast wouter1 Geplaatst Februari 4, 2006 Delen Geplaatst Februari 4, 2006 dit was een prima tip ned.winrar wist niet dat die bestond,nou hetvolgende :volgens mij heb ik de film (kwam altans een beeld tevoorschijn die razendsnel weer verdween maar bovenin stond bezig met uitpakken) vraag 1 klopt dit en gaat dit zo razendsnel het uitpakken?? vraag 2 nu probeer ik hem in het programma vannero te krijgen ik moet hem dan schijnbaar invoegen maar hij geeft steeds aan geen compatibel bestand gevonden,wat kan ik doen on hem wel in dat brandprogram te krijgen?? :blush: :blush: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ImpY Geplaatst Februari 4, 2006 Delen Geplaatst Februari 4, 2006 nou het kan wel eens zijn dat winrar het zeer snel uitpak maar in geval van een film zal dat niet zijn denk ik zo dat duurt veel langer. voordat je het in nero probeer te plaatsen moet je ff kijken waar je bestand uitgepakt is als dat bv in een map is kijk dan even wat voor bestanden je heb en hoe groot die zijn daarna kan ik je mss verder helpen ik weet nu niet wat voor bestanden het zijn dus kom ik niet erg ver. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast wouter1 Geplaatst Februari 4, 2006 Delen Geplaatst Februari 4, 2006 op het zip archief staat:2 bestanden tot.grootte:126.286 ingepakte grootte 126.286. verh. 100%. als ik de film 2 keer aanklik heb ik een bestand met een mapje en een met boeken,maakt dit verschil? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast wouter1 Geplaatst Februari 5, 2006 Delen Geplaatst Februari 5, 2006 nog even een paar vragen van ee beginneling. ik heb de ned,versie van winrar dat is al een stuk duidelijker,maar ik komer nog niet uit wat ik nou precies moet doen om een film uit te pakken. kan iemand mij precies uitleggen regel voor regel wat ik precies moet doen om een film te uitpakken. ik hebde films in shareaza staan, ik krijg dan het(goedbedoeld)advies om hem in een map te plaatsen e.t.c.. maar hoe en dan verder ?? in winrar staan ook b.v. de tekst: file commands tools e.t.c., en eronder plaatjes van boeken enz. wat moet ik nou gebruiken ?? ik heb een film met een rar bestand ,, en met avi bestand en een met mpg bestand,nou staan die latste 2 niet op dukeN om te uitpakken met een programma,hoe moet dit?? misschien voor jullie makkelijk voor mij alles zeer moeilijk ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen bedankt alvast. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ImpY Geplaatst Februari 5, 2006 Delen Geplaatst Februari 5, 2006 nou allereerst ga je dus op zoek naar het bestand. het is dus een bestand met 3 boekjes zie voorbeeld in afbeelding.daar klik je met de rechtermuisknop op en kies je voor uitpakken of uitpakken in ...dan gaat hij het uitpakken zie 2e afbeelding.Daarna krijg je een map met precies dezelfde naam.Als je die map opent krijg je de bestanden die ingepakt waren. [img size=450]http://www.duken.nl/components/com_simpleboard/uploaded/images/uitpakken.JPG[verwijderd door de beheerder vanwege opschoning] Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast wouter1 Geplaatst Februari 5, 2006 Delen Geplaatst Februari 5, 2006 juist die rechter afbeelding krijg ik ook alleen hij vliegt voorbij of hij vraagt of ik het bestaande bestand vervangen wil,dus heb ik hem nu geopend of niet? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ImpY Geplaatst Februari 6, 2006 Delen Geplaatst Februari 6, 2006 nou als dat egt voorbij vliegt lijk mij niet dat het een hele film is. Die pak hij niet uit in enkele seconden of je moet een hele snelle pc hebben Hoe groot is het bestand ingepakt ? en uitgepakt ? en welke bestanden zie je als je em uit pakt ?? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast wouter1 Geplaatst Februari 6, 2006 Delen Geplaatst Februari 6, 2006 dag impy bedankt nog steeds voor je moeite(zucht) stel nou dat ik ze nou wel ombewust goed uitgepakt heb maar gewoon niet in het brandprogramma van nero krijg zou dat kunnen?? ik weet niet precies welke ik nou moet hebben om een dvd te branden met nero zou je me daar ook advies in kunnen geven ,probeer ik dat eerst. ik toets eerst dvd aan maar dan heb ik de mogelijk van b.v. mp3 (moet ik natuurlijk niet hebben)w.m.a.? audioschijf maken lijkt me ook nieten dvd video bestand geeft hij steeds aan geen compatibel bestand gevonden(wat mag dat betekenen?? ik hoop dat je me weer iets verder kan helpen,trouwens de eerste film is een zip bestand van 123 kb. de 2de is een avi bestand van 693.54 mb en de laatste film is een mpg bestand van 775.74 mb. ikhoop dat je hier iets aan hebt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ImpY Geplaatst Februari 6, 2006 Delen Geplaatst Februari 6, 2006 hmm ok kijk een avi film kan je zowiezo al niet zo weg branden op een dvd die moet je eerst om zetten met bv het programma avi2dvd. daarna kan je de film als een video dvd weg branden met nero. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast wouter1 Geplaatst Februari 8, 2006 Delen Geplaatst Februari 8, 2006 o.k en wat moet ik nou aanklikken bij nero om een d.v.d te branden ,ik toets steeds dvd video en films aan maar dan krijg ik op het scherm:geen compatidel bestand gevonden:??? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast tom6309 Geplaatst Februari 8, 2006 Delen Geplaatst Februari 8, 2006 heb je dat gene met Avi2DVD nou al gedaan? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast wouter1 Geplaatst Februari 8, 2006 Delen Geplaatst Februari 8, 2006 waar staat de handleiding vanDukeN ook alweer over avi2dvd?? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Dusszz Geplaatst Februari 8, 2006 Delen Geplaatst Februari 8, 2006 bedoel je deze.. http://www.duken.nl/content/view/145/50/ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast wouter1 Geplaatst Februari 8, 2006 Delen Geplaatst Februari 8, 2006 wat betekend 145 50 ben nieuw hier Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast wouter1 Geplaatst Februari 8, 2006 Delen Geplaatst Februari 8, 2006 wat betekend 154 45 ,en daar staat bij met ondertiteling als het nu een ned.film is wat dan b.v. kan ik dit programma dan ook gebruiken dank je Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast wouter1 Geplaatst Februari 9, 2006 Delen Geplaatst Februari 9, 2006 heb alles geinstal,,g-spot avi3dvd, e.c.t. alles goed volgens side vanDukeN opgevolgd maar nu kan ik geen audiostream invullen en ook niet intoetsen,en hij geeft ook geen filminfo dus ik kom niet verder met hem,weet iemand wat dit is??p.s ik heb een avi bestand die ik wil branden op een dvd natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast tom6309 Geplaatst Februari 9, 2006 Delen Geplaatst Februari 9, 2006 nu moet je dus eerst een codec installeren, volgens mij een XviD codec. Zoek ff op google naar Xvid codec download, dan vind je het wel. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast wouter1 Geplaatst Februari 11, 2006 Delen Geplaatst Februari 11, 2006 o.k ik heb een Xvid codec opgezocht en geinstalleerd ,betekend dit dat ik de film eerst weer om moet zetten ,(ER STAAT VAN EEN DIVX FILM NAAR EEN DVD)klopt dit kan hij niet rechtstreeks een avi bestand branden? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast tom6309 Geplaatst Februari 11, 2006 Delen Geplaatst Februari 11, 2006 ja dat klopt volg dan die link Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast wouter1 Geplaatst Februari 12, 2006 Delen Geplaatst Februari 12, 2006 ik heb alles gevolgd met het programma diko alles ging goed tot hij op het laatst aangeeft :m.s.v. cr 70 dll. eronder staat dat ik dan dat moet downloaden van een side en moet kopieren na het uitpakken en dan moet het in \"c windows\\system 32 of in \"c:\\winnt\\system 32 . wie helpt mij hiermee alvast bedankt. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ocram Geplaatst Februari 12, 2006 Delen Geplaatst Februari 12, 2006 download het bestand van die \"side\" en sla het op in de map c windowssystem 32 of in \"c:winntsystem 32 . de kreet die diko geeft is duidelijk genoeg lijkt mij Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast wouter1 Geplaatst Februari 13, 2006 Delen Geplaatst Februari 13, 2006 je had gelijk ocram even logisch nadenken en nou doet hij het ,dus als hij nou omgezet is met \"diko\" (heet dit nou converteren?)kan ik hem rechtstreeks branden met nero? :woohoo: :woohoo: :woohoo: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ocram Geplaatst Februari 13, 2006 Delen Geplaatst Februari 13, 2006 ja dat heet converteren. als je de map \"temp\"\" opent bij diko (program files/ diko/temp) zie je allemaal files en een map met \"author\" de inhoud van die map kun je branden. met bijv nero. let er wel goed op dat je de map AUTHOR pakt en niet de map TEMP Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie