Spring naar bijdragen

Windows-validatiefout - help

gkeeee

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  345
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

hoi kan iemand mij helpen! ik heb een probleem ik heb net vortex vista ginstalleerd en dat is gelukt heb nu een vortex vista, maar bij het inloggen op acount komt er te staan dat er een fout is opgetreden:

Windows-validatiefout

Er is een probleem opgetreden tijdens het Windows Genuine Advantage-validatieproces.

Dit probleem oplossen:

Meld u aan met een gebruikersaccount met beheerdersrechten.

Verwijder het bestand data.dat uit C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Windows Genuine Advantage\data (gebruik de letter van het station waarop het besturingssysteem is geïnstalleerd) om het validatieproces te voltooien.

wat moet ik nu doen ik heb het geprobeerd maar ik kwam tot all users maar die aplication dat heb ik niet gvonden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 345
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  6

Die application data is een verborgen map. Je moet bij mapopties, verborgen mappen weergeven aanduiden en dan zie je de map wel.

Groetjes,

Wim

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 6

• Bijdragen:  345

owke heel erg bedankt, maar is dit nou een groot probleem???

Post Merge: maart 20, 2009, 03:17:54 pm

eey ik heb alles geprobeerd maar het lukt niet,

Validatieresultaten

Windows-validatiefout

Er is een probleem opgetreden tijdens het Windows Genuine Advantage-validatieproces.

Dit probleem oplossen:

Meld u aan met een gebruikersaccount met beheerdersrechten.

Verwijder het bestand data.dat uit C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Windows Genuine Advantage\data (gebruik de letter van het station waarop het besturingssysteem is geïnstalleerd) om het validatieproces te voltooien.

Opmerking: mogelijk is Windows Genuine Advantage Notifications op uw systeem geïnstalleerd. Als u nog steeds meldingen ontvangt nadat de validatie is voltooid, kunt u de stappen hieronder volgen om de meldingen opnieuw in te stellen.

Klik op Start en vervolgens op Uitvoeren. Het dialoogvenster Uitvoeren wordt geopend.

Typ wgatray.exe /b in het veld Openen en klik op OK

Start de computer opnieuw op om meldingen over illegale software te verwijderen

er komt steeds te staan

you may be a victim of software counterfeiting. did kopy of windows did not pass genuine windows validation

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 345

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...