Gast wouter1 Geplaatst Februari 4, 2006 Delen Geplaatst Februari 4, 2006 hier een vraag van een leek: kan iemand mij in nog makkelijker taal iutleggen hoe ik een gedownloade film moet uitpakken met winrar,ik begrijp datDukeN het heel duidelijk heeft opgeschreven en verteld maar nog kom ik er niet uit ik zie op winrar file command enz. maar ook b.v. het teken van 3 boeken e.d. wat moet ik nu vanaf het begin aantikken. het volgende probleem is dat het engels is en dat nekt mij ook. ik hoop dat iemand mij kan helpen alvast harsstikke bedankt :blush: :blush: :blush: :blush: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ImpY Geplaatst Februari 4, 2006 Delen Geplaatst Februari 4, 2006 nou je heb dus winrar al geinstalleerd ? dan ben je al een heel eind het makkelijkste is om een bestand uit te pakken. ga naar het bestand toe. klik met je rechtermuisknop op het bestand en kies uitpakken. je kan ook uitpakken als kiezen dan word het in een map gezet met de betreffende naam. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie