Gast rodericky Geplaatst Februari 4, 2006 Delen Geplaatst Februari 4, 2006 weet iemand waar ik de echte film kan downloaden Get Rich Or Die Tryin . dus geen met een camera opgenomen film. het liefst dvd kwaliteit ik download met Bittorrent Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Tijn Geplaatst Februari 4, 2006 Delen Geplaatst Februari 4, 2006 dvd kwalitiet? dacht niet dat de dvd al uit was? Er is alleen een screener die nog best redelijke kwaliteit is, voor de rest alleen cams. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Hazara Geplaatst Februari 4, 2006 Delen Geplaatst Februari 4, 2006 Hey man, k zou m ook graag op dvd kwaliteit willen zien maar is momenteel niet mogelijk pas volgend week komt ie uit in nederland! hij is nu wel beschikbaar op CAM kwaliteit maa voor dvdrip moet jeh dus zeker wel 2 of 3 maanden w8ten Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Gaston Geplaatst Februari 6, 2006 Delen Geplaatst Februari 6, 2006 yow zie mij hem al hebben + nog een leuke nederlands ondertiteling. :laugh: Op DVD formaat. ik zou hem graag voor jullie uploaden maar 4,5 Gig is wel wat veel Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast rodericky Geplaatst Februari 8, 2006 Delen Geplaatst Februari 8, 2006 kan je er geen torrent van maken Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Gaston Geplaatst Februari 9, 2006 Delen Geplaatst Februari 9, 2006 Neej ik denk niet dat dat kan en al hellemaal niet hoe het moet. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast rodericky Geplaatst Februari 10, 2006 Delen Geplaatst Februari 10, 2006 je kan een torrent maken met azereus Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Tijn Geplaatst Februari 10, 2006 Delen Geplaatst Februari 10, 2006 Gaston kan je eens een screenshot posten van die versie van dei film die jij hebt? Is er toevallig een counter in beeld? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Ultra28 Geplaatst Februari 15, 2006 Delen Geplaatst Februari 15, 2006 ik heb film van 50 cent maar heb geen ondertiteling wie heeft een nederlandse ondertiteling wie het heeft neem contact met mij shorty_uzi_tiel_87@hotmail.com :laugh: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast tom6309 Geplaatst Februari 15, 2006 Delen Geplaatst Februari 15, 2006 zoek op www.nlondertitels.com Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast odink Geplaatst Februari 23, 2006 Delen Geplaatst Februari 23, 2006 Gaston schreef: yow zie mij hem al hebben + nog een leuke nederlands ondertiteling. :laugh: Op DVD formaat. ik zou hem graag voor jullie uploaden maar 4,5 Gig is wel wat veel heey Gaston ik zie hier dat je dus die ondertiteling hebt, ik wil graag die ondertiteling... als je hem naar mij wild sturen graag. martijnodink@hotmail.com danku Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Dusszz Geplaatst Februari 23, 2006 Delen Geplaatst Februari 23, 2006 euy odink, ik zou als ik jou was dat @ tekentje ff veranderen naar [at], ivm met spam enzo Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie