Spring naar bijdragen

FIFA 2005 beeldscherm probleem!

Gast Rikkert

Aanbevolen reactie

Gegroet,,

Ik heb nog niet zo lang geleden fifa 2005 gebrand. Ja het is misschien nog de 2005 maar ik vind hem nog leuk. nou het probleem is ik installeer het spel en heb er een crack op gezet.

Ik start het spel op en en dan krijg je zo\'n mooi intro film-pje en dan wil ik gaan spelen maar dan gebeuren er zulke rare dingen met mijn beeld :blink:

Ik noem een paar voorbeelden: Er komen zwart-wit strepen daar heen, je kunt alleen de schaduwen van de spelers zien enz. Ik vind het heel faag!

Ik zat nog te denken aan een nieuwe Video-kaart die ik nu heb heet zo: Nvidea GeForce FX 5500

Weet iemand raad? :unsure:

Greetz Marniboy

:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
  • Reacties 7
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Populaire dagen

Populaire dagen

ja dit probleem had ik ook, bij mij lag het niet aan de crack maar aan me videokaart, dit was heel makkelijk op te lossen namelijk ff mijn drivers updaten en voila je kunt weer vlekkenloos spelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

k denk ook dat het aan je videokaart zit

want als je een verkeerde (slechte) crack hebt,

levert dat andere problemen

bijv. dat het spel niet doet

of na een wedstrijd, automatisch fifa wordt afgesloten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  8 leden zijn actief

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...