Spring naar bijdragen

Geen toegang tot deze (virtuele) schijf in vista na het mounten met daemontools

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hoi , nu ik gta 5 "opgedeeld in 2 iso bestanden van elk ongeveer 7 gb" op mijn pc staan heb en na cd 1 te hebben gemount met daemon tools pro 4.10.0218 nog steeds geen fout melding, als ik die cd nu wil verkennen met widows vista verkenner of als ik tracht te booten van die virtuele schijf, krijg ik de fout melding "geen toegang tot deze schijf" , ik heb op het internet gezocht in het engels en nederlands maar vindt nergens een oplossing , wie kan mij helpen , alvast bedankt voor de tijd  :peace:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 1
  • Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• 2 maanden later...

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Inderdaad, omdat jij hoort te weten hoe het werkt. Bericht is wel verwijderd, hier gaat een slotje op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 228
  • 500

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  5 leden zijn actief

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...