cenzo Geplaatst Maart 15, 2009 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/15/09 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 48 Delen Geplaatst Maart 15, 2009 Hallo allen, Ik ben Cenzo, Download al jaren via torrents en kwam op deze site terecht doordat ik een paar sites door onze grote vriend BREIN begon te missen > Ik kwam er dus achter dat hier redelijk word bijgehouden welke sites er zijn of juist weg zijn en of zelfs een come-back hebben. Na enige tijd hier rond gekeken te hebben blijkt dat hier genoeg info te vinden is over vanalles en nog wat Reden genoeg om te registreren : Misschien komen we elkaar wel is tegen.... Greetzz Cenzo Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
Jeroen Geplaatst Maart 15, 2009 Bijdragen: 4943 Waardering: 21 Prestatiepunten: 100 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/24/08 Status: Offline Actief: December 14, 2013 Delen Geplaatst Maart 15, 2009 Welkom op DukeN.nl enzo O0 :welkom: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 21 4.9k
headsh0t Geplaatst Maart 15, 2009 Bijdragen: 2728 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/12/08 Status: Offline Actief: Oktober 17, 2014 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Maart 15, 2009 Welkom op DukeN! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 2.7k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie