VXL Geplaatst Maart 15, 2009 Bijdragen: 772 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/27/09 Status: Offline Actief: November 27, 2015 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Maart 15, 2009 heej allemaal, ik heb msn 8,5 en hij meldt bij mij heel erg vaak af, dat is heel erg irritant voor mij en voor anderen in mijn msnlijst. ik heb een tijd geleden windows er al af gehaald partitites verwijdert en er opnieuw opgezet alleen het gebeurt nu nog steeds ik weet nu echt niet meer wat ik moet doen, kan iemand mij misschien helpen?? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 772
Gast angel_creek Geplaatst Maart 15, 2009 Delen Geplaatst Maart 15, 2009 Gebruik Driverscanner om te kijken of je driver mist of niet up to date zijn. Download de nieuwste versie van MSN. En heb je draadloos internet of met de draad? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
VXL Geplaatst Maart 16, 2009 Bijdragen: 772 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/27/09 Status: Offline Actief: November 27, 2015 Leeftijd: 30 Auteur Delen Geplaatst Maart 16, 2009 ik heb met draad maar soms denk ik wel dat er ergens in het draad iets helemaal vast zit tussen bijv. de plint ik zal het ff proberen met drivescanner, ik wil anders ook wel een hijackthis log sturen als je me daar mee kan helpen je moet het maar ff zeggen alvast bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 772
Tom Geplaatst Maart 16, 2009 Bijdragen: 500 Waardering: 228 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 24, 2019 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Maart 16, 2009 Als je al opnieuw hebt opgebouwd, is er geen reden om aan te nemen dat dit een virus of spyware betreft, dus een HJT log is niet nodig. Daarnaast, maar dat is dus nu niet van toepassing, is het posten van HiJackThis logs op dit forum verboden. Ik heb ook het gevoel dat er iets mis is met je internet. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 228 500
VXL Geplaatst Maart 16, 2009 Bijdragen: 772 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/27/09 Status: Offline Actief: November 27, 2015 Leeftijd: 30 Auteur Delen Geplaatst Maart 16, 2009 Ik heb nu msn nieuwste versie erop gezet en de drivers geupdate, hij gaat nog steeds de hele tijd on, of alleen er is waarschijnlijk wel iets mis met me internet en me vader heeft ook probleem met zijn draadloos laptop beneden( heel erg traag internet) dat had hij eerst niet, maar ik heb al veel langer het probleem van online offline van msn. maar ik moet nu gaan, misschien kan iemand me nog helpen zou heel mooi zijn O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 772
wimwel Geplaatst Maart 19, 2009 Bijdragen: 6 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/19/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Maart 19, 2009 Je kan eens proberen met je router te resetten... even de stroom er uittrekken en een minuutje later er weer in... Mss staat ook de poort waarop msn werkt niet open, maar dat is voor als het voorgaande niet werkt. Heb je gecontroleerd of de windows firewall msn als uitzondering heeft? Gaat het beter als je virusscanner uit staat? Groetjes, Wim Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 6
VXL Geplaatst Maart 28, 2009 Bijdragen: 772 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/27/09 Status: Offline Actief: November 27, 2015 Leeftijd: 30 Auteur Delen Geplaatst Maart 28, 2009 -de router wordt elke nacht gereset omdat me vader die er s'nachts uit doet -die poort weet ik niet -firewall msn staat als uitzondering dus daar ligt het ook niet aan -ik moet nog ff kijken of het beter gaat met virusscanner uit, maar ik denk het niet Post Merge: maart 28, 2009, 11:10:15 am als ik de virusscanner uit doe gaat msn nog steeds zo nu en dan afmelden, dus daar ligt het waarschijnlijk ook niet aan Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 772
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie