gkeeee Geplaatst Maart 15, 2009 Bijdragen: 345 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/24/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Maart 15, 2009 eey mensen sinds ik windows 7 ginstaleerd heb kan ik mijn filmpjes niet afspelen. als ik erop druk komt er te staan dat ht ergens in geheugen opgeslagen is. kan iemand mij helpen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 345
Fredpascal Geplaatst Maart 15, 2009 Bijdragen: 2568 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/12/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Maart 15, 2009 Mogelijk moet je wat codecs downloaden, weet alleen niet zeker of K-lite het daarop nu wel doet. Want de Mediaplayer die erin zit, is ook nog in beta fase. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 2.6k
gkeeee Geplaatst Maart 15, 2009 Bijdragen: 345 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/24/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Maart 15, 2009 sorry maar ik snap daar niet zoveel van. ik heb windows 7 verwijdrd nu heb ik gwn xp op xp doet ie het gewoon. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 345
Tom Geplaatst Maart 15, 2009 Bijdragen: 500 Waardering: 228 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 24, 2019 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Maart 15, 2009 En er is - zoals ik je al zei - een centraal topic voor, die je ook gevonden hebt. Echt hoor, houd het centraal. Volgende keer wordt het weer een waarschuwing, zo langzamerhand moet je het toch echt eens gaan onthouden. Wederom een slot. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 228 500
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie