snor1991 Geplaatst Maart 15, 2009 Bijdragen: 618 Waardering: 14 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/19/08 Status: Offline Actief: April 12, 2015 Delen Geplaatst Maart 15, 2009 Mijn internet word mega traag als ik het downloaden van torrents aan zet. Ik heb LimeWire, FrostWire, Azureus (Vuze) en Utorrent geprobeert. Met allemaal precies hetzelfde probleem. En het downloaden heb ik super langzaam staan 10 kB/s van de 600 kB/s en uploaden op 5 kB/s van de 120 kB/s. En dan word het internet mega traag, met surfen maar ook met xfire en online gamen. Als ik het downloaden dan stop zet en het torrent programma afsluit dan is er niks aan de hand. Heeft iemand enig idee wat het probleem is of zou kunnen zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 14 618
Schaapje Geplaatst Maart 15, 2009 Bijdragen: 1091 Waardering: 7 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 2 Lid sinds: 01/02/09 Status: Offline Actief: Januari 2, 2019 Leeftijd: 29 Delen Geplaatst Maart 15, 2009 is je internetverbinding sterkte goed? (of heb je een kabeltje) misschien een klein foutje bij je provider... misschien is het lijntje leeggetapt (bijv. meerdere computers zijn aan het downloaden). Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 7 1.1k 2
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie