smarkiee Geplaatst Maart 14, 2009 Bijdragen: 43 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/02/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Maart 14, 2009 Beste mensen, De laatste tijd heb ik al aardig wat games gedownload. En de games zoals Fifa 09, Football Manager en dat soort spellen daar heb ik een probleem mee! Elke keer als ik hem dan heb gemount (het zijn allemaal iso-bestanden) en helemaal hebt geinstalleerd, dan komt er iets in beeld dat ik de code nog een x moet doen! En dan doe ik gewoon de goede code nog een x en dan staat er dat het verkeerd is! Ik moet nog veel leren met het downloaden van games en alles dus wilt iemand het goed uitleggen! Ik denk dat nog wel meerdere mensen dit probleem hebben. MVG Smarkie! Alvast bedankt! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 43
Jeroen Geplaatst Maart 14, 2009 Bijdragen: 4943 Waardering: 21 Prestatiepunten: 100 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/24/08 Status: Offline Actief: December 14, 2013 Delen Geplaatst Maart 14, 2009 Je gaat naar www.serials.ws, daar zoek je bijvoorbeeld fifa09. Daar krijg je die codes, die moet je invullen. Of was je al zover? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 21 4.9k
headsh0t Geplaatst Maart 15, 2009 Bijdragen: 2728 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/12/08 Status: Offline Actief: Oktober 17, 2014 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Maart 15, 2009 Dat had ik met Burnout paradise ook, probeer je de spellen steeds te updaten? Je moet gelijk de update doen vóórdat je het spel opstart voor de 1e keer. Na de installatie dus. Tenminste, dat was bij Burnout Paradise wel zo... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 2.7k
smarkiee Geplaatst Maart 15, 2009 Bijdragen: 43 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/02/08 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Maart 15, 2009 Maar als je dan naar www.serials.ws gaat dan klik ik er op een bij serials en dan komt er niets!:S Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 43
Jeroen Geplaatst Maart 15, 2009 Bijdragen: 4943 Waardering: 21 Prestatiepunten: 100 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/24/08 Status: Offline Actief: December 14, 2013 Delen Geplaatst Maart 15, 2009 Dat is gek, blokkeert je virusscanner die site? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 21 4.9k
smarkiee Geplaatst Maart 15, 2009 Bijdragen: 43 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/02/08 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Maart 15, 2009 niet dat ik weet, alleen der staat Daily update dus misschien zijn ze bezig met een update ofzo en dat het daarom niet kan. Maar tochh is het gek want ik kan wel naar de site waaar je helemaal kan downloaden vanaf die site! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 43
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie