nuby Geplaatst Maart 14, 2009 Bijdragen: 10 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/12/09 Status: Offline Actief: April 4, 2018 Delen Geplaatst Maart 14, 2009 hallo kan er mij iemand helpen met een progje waarmee ik van video naar mijn pc kan overzetten heb een tv kaart van pinnacle ? dank bij voorbaat !! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 10
basbulletje Geplaatst April 1, 2009 Bijdragen: 598 Waardering: 10 Prestatiepunten: 306 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/26/07 Status: Offline Actief: Juli 8, 2023 Leeftijd: 51 Delen Geplaatst April 1, 2009 geen idee, maar heb je geen dvd-recorder ? Zelf heb ik een aantal video-banden opgenomen met een dvd-recorder. daarna heb ik ze als ts-map op de pc gezet van de dvd. werkt perfect... O0 groetjes Bas Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 10 598
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie