WeberFreak Geplaatst Maart 13, 2009 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/13/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Maart 13, 2009 Hallo, Ik heb vandaag de MP885 gekocht. (2 GB) Ik heb er eerst een aantal foto's opgezet en wilde daarna 246 nummers erop zetten. Hij heeft er ongeveer 50 á 55 nummers opgezet en toen kreeg ik opeens een melding dat hij een bepaald nummer niet kon kopiëren. (Kan de map of het bestand niet maken). En vervolgens wilde hij er helemaal geen nummers meer op zetten, terwijl er nog geen kwart van de 2 GB is gebruikt. Kan iemand mij hierbij helpen..??? Graag een reactie via de mail. Met vriendelijke groet, Irene. Weber-Freak@hotmail.com Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
Tom Geplaatst Maart 13, 2009 Bijdragen: 500 Waardering: 228 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 24, 2019 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Maart 13, 2009 Een forum werkt niet met reacties via de mail. Voortaan ook gewoon even naar het goede board zoeken en niet zomaar ergens dumpen. Dank je. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 228 500
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie