Ivannah Geplaatst Maart 13, 2009 Bijdragen: 33 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/05/08 Status: Offline Actief: November 25, 2014 Delen Geplaatst Maart 13, 2009 Hallo Allemaal Probleem met mijn werk computer, bij het opstarten van de computer verschijnt er geen beeld, ik heb toen de VIDEOKAART weggehaald en geplaatst op een ander computer, hij doet het prima, bedoelend dat ik wel beeld zie, de vraag is: ligt het probleem aan de moederbord of elders, wat moet in dit geval gebeuren. ik heb de memorykaart weggehaald, weer geplaast geen oplossing. wie kan mij a.u.b. helpen Dank u alvast. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 33
Farid. Geplaatst Maart 13, 2009 Bijdragen: 5247 Waardering: 249 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/27/07 Status: Offline Actief: Februari 24, 2016 Delen Geplaatst Maart 13, 2009 heb je de stekkers er wel goed in zitten? Heb je op allebij de pc's dezelfde kabels gebruikt? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 249 5.2k
Ivannah Geplaatst Maart 17, 2009 Bijdragen: 33 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/05/08 Status: Offline Actief: November 25, 2014 Auteur Delen Geplaatst Maart 17, 2009 Hoi, ik heb alles gecheckt, misschien ligt aan de memorykaart, maar die kennis heb ik niet, daarom zoek ik hulp van iemand die weet van heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 33
marcov Geplaatst Maart 17, 2009 Bijdragen: 1157 Waardering: 9 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/09/07 Status: Offline Actief: Oktober 25, 2013 Delen Geplaatst Maart 17, 2009 Je memory kaart heeft niets met je beeld te maken dat kan ik je wel vertellen. Kijk naar de volgende dingen: - stekkers - videokaart - moederbord Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 9 1.2k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie