Gast pien Geplaatst Februari 3, 2006 Delen Geplaatst Februari 3, 2006 ik heb racoon via bittorrent gedownload dit staat in een aac bestand. kon het wel op cd zetten maar speelt alleen op mijn pc af en niet op mijn cd speler , wat moet ik veranderen???????????? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Dusszz Geplaatst Februari 3, 2006 Delen Geplaatst Februari 3, 2006 hoe heb je ze gebrand, als bestand?? zoja, dan moet je ff een nieuwe cd branden, klik dan in je brandprogramma op \'muziek cd branden\'(o.i.d.) selecteer dan die aac bestandjes en als het goed is zou ie het dan moeten doen, je brandprogramma heeft er dan voor gezorgd dat de cd\'s leesbaar zijn voor je radio... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Marniboy Geplaatst Februari 3, 2006 Delen Geplaatst Februari 3, 2006 Als je \'m niet op je PC kan afspelen dan zal dat net zo moeilijk gaan lijkt mij tenminste met je Cd, Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ocram Geplaatst Februari 3, 2006 Delen Geplaatst Februari 3, 2006 je kan hem ook gewoon converte naar mp3, net zo makkelijk en als je ze ook nog op je mp3 speler (als je die hebt ) wilt zetten kan dat dan ook. als je in google \" convert aac\" intypt zie je een heleboel proggies die dat kunnen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Dusszz Geplaatst Februari 3, 2006 Delen Geplaatst Februari 3, 2006 na ff googlen heb ik dit gevonden http://www.flydownloads.com/download/audio/x-audio-converter.exe misschien heb je hier wat aan... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ocram Geplaatst Februari 3, 2006 Delen Geplaatst Februari 3, 2006 :whistle: We hoefen niet alles voor te kauwen de mensen kunnen zelf natuurlijk ook wel wat doen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie